Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Koos in de tuin

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Koos in de tuin

Ongelezen bericht door Shibby »

Omdat we nu het net hangt weer kunnen chillen in de tuin :cheer: :cheer: :cheer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:Q:

Afbeelding

Afbeelding

Die kat van de buren blijft nog wel een dingetje. Al kunnen ze niet meer bij elkaar komen nu de buren ook een extra stuk gaas voor de schutting hebben geplaatst. Maar uitdagen lopen ze elkaar nog wel regelmatig. Nadat hij 4 keer een hoop water over zich heen heeft gekregen van me (ik ben een bruut) lijkt hij langzaamaan te snappen dat uitdagen in stilte oké is, maar dat ik geen gekrijs, gemauw en noem het maar op wil hebben. :cheer:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2

Re: Koos in de tuin

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Knappe Kater Koos :D
Wel genieten hoor, zo veilig in eigen tuin. Nouja, als hij de kat van de buren met rust laat dan. Hij heeft het uitbreken opgegeven?
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Re: Koos in de tuin

Ongelezen bericht door Shibby »

hakunamatata schreef:Knappe Kater Koos :D
Wel genieten hoor, zo veilig in eigen tuin. Nouja, als hij de kat van de buren met rust laat dan. Hij heeft het uitbreken opgegeven?
Het uitbreken heeft hij vooralsnog opgegeven. Maar ik hou er sterk rekening mee dat hij dat doet voor de schijn en zodra ik het niet meer verwacht toch een weg naar buiten vindt :hmmm:

Het is wel echt zo genieten om weer zonder gedoe een achterdeur open te kunnen zetten, met Lou in de tuin te trainen terwijl koos wat rondscharrelt. En hij lijkt nu zelf ook weer een stuk contenter doordat hij iedere dag wel een tijdje kan scharrelen in de tuin.
Ik heb 8 maanden met een sluizensysteem gewerkt als ik in de tuin of in de schuur moest zijn, zo fijn dat ik daar niet meer over na hoef te denken :cheer:

Die bakken water hebben wel goed effect gehad, want ik hoef hem nu alleen nog maar streng toe te spreken als hij etterend voor de schutting zit en dan rent hij al naar binnen. Regen vindt hij geweldig, maar bakken water blijkbaar niet :mrgreen:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”