Wil je niet mee? mag écht gerust hoor, zelfs gezellig...... (vooruit dan maarbasil schreef:bij nader inzien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee hoor, gaan jullie maar lekker wandelen

Sonja (Sirene) neemt geloof ik 3 asielhondjes mee; heeft ze vast hulp bij nodig!

Moderator: moderatorteam
Owww ships, goed dat je het zegt: moet m'n foon nog opladen 8Omiranda schreef:Da's bale.basil schreef:ja maar ik kan tapaz niet zo lang alleen laten. dat is het probleem
Ik wilde al zeggen, je hebt mijn foon toch nog voor de babbels.![]()
Maar de batterijen liggen al in de aanslag dusse ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen morgen.
Ik ben vreselijkbasil schreef::V :V :V dat is wel handig als iedereen jouw nummer heeft voor noodgevallenStang schreef:Owww ships, goed dat je het zegt: moet m'n foon nog opladen 8Omiranda schreef:Da's bale.basil schreef:ja maar ik kan tapaz niet zo lang alleen laten. dat is het probleem
Ik wilde al zeggen, je hebt mijn foon toch nog voor de babbels.![]()
Maar de batterijen liggen al in de aanslag dusse ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen morgen.
Ik kan evt mijn duikcompas meenemenbasil schreef:dat is goed voor jullieStang schreef:Maar ik heb ook nog goed nieuws: Pieter gaat bijna zeker niet mee..... en ik verdwaal altijd in dat bos.......
Het wordt dus een lange wandelingje kan altijd nog broodkruimels meenemen en strooien he, dat weet je
Proest*basil schreef:en dan met die handdoek over je hoofd net als voor het eerste brevet :V :V :Vmiranda schreef:Ik kan evt mijn duikcompas meenemenbasil schreef:dat is goed voor jullieStang schreef:Maar ik heb ook nog goed nieuws: Pieter gaat bijna zeker niet mee..... en ik verdwaal altijd in dat bos.......
Het wordt dus een lange wandelingje kan altijd nog broodkruimels meenemen en strooien he, dat weet je
Alleen die zit wel aan mijn automaat vast
1 ding is dan zeker... dan hebben we genoeg bekijks
Hahahahaha, ja ik mag hopen dat de terugreis korter wassirene schreef:Wij zijn er ook!!!
Gek dat de terugreis zoveel korter kan duren dan de heenreis![]()
Felientje en Jules zijn nog niet moe hoor, zijn nu al een kwartier met elkaar aan het spelen. Jack ligt een beetje chagrijnig en moe te zijn in de gang.
Maken jullie wat reclame voor ze ?
Ben reuzen benieuwd naar de foto's!
Ja dat zou heel goed kunnen! Als je op de doorgaande weg langs Weesp rijdt, dan zie je inderdaad rechts (vanuit Hilversum gekomen dan) ons huis...... mooi he zo met die steiger ervoorRoos schreef:Het was erg gezellig!![]()
Trouwens Caroline volgens mij zijn we op de terugweg langs je huis gereden, zou dat kunnen?
We gingen door Weesp terug namelijk en ik zag daar langs de grote weg (de N huppeldepup) van die leuke houten huisjes die ik dacht te herkennen van de foto's die je eens geplaatst hebt, waaronder 1 flink in de verbouwing![]()
Zagen er erg leuk uit!
Ja was rechts inderdaad.Stang schreef:Ja dat zou heel goed kunnen! Als je op de doorgaande weg langs Weesp rijdt, dan zie je inderdaad rechts (vanuit Hilversum gekomen dan) ons huis...... mooi he zo met die steiger ervoorRoos schreef:Het was erg gezellig!![]()
Trouwens Caroline volgens mij zijn we op de terugweg langs je huis gereden, zou dat kunnen?
We gingen door Weesp terug namelijk en ik zag daar langs de grote weg (de N huppeldepup) van die leuke houten huisjes die ik dacht te herkennen van de foto's die je eens geplaatst hebt, waaronder 1 flink in de verbouwing![]()
Zagen er erg leuk uit!