in het stadje Rottweil was het vorige week weer feest:

Moderator: moderatorteam
Jaja Biancbianca.sbt schreef:ja das bij staffies ook, krijgen ineens een kronkel en vallen je dan aan in je slaapjidde schreef:Herders valleb ook minstens 1x hun baas aan ging mijn buurman trots vertellen terwijl hij zelf een onopgevoede westy heeftbritty schreef:bijv. herdereigenaren, "want herders vallen altijd in de rug aan!" 8O
naomie 4 ever schreef: en een husky is een rot hond want die zijn aso met elk ander ras
is dit een vooroordeel dan hahahhahah ik heb al 11 jaar een husky, het is geen rothond maar wel aso met elk ander ras
ik zat maar te flauwekullen hoornaomie 4 ever schreef:is dit een vooroordeel dan hahahhahah ik heb al 11 jaar een husky, het is geen rothond maar wel aso met elk ander ras
of dit nou direkt een voor oordeel is , weet ik niet , maar ik heb t zo vaak gehoord en dan trappen ze me een beetje op me ziel , ik heb nl ook al ruim 7 jaar een huskey en het is een mega lieve hond alleen sommige rassen verdraagt ie gewoon niet
Het is maar hoe je het bekijkt.. een Rottweiler staat veel meer in het nieuws dan een chihuahua, komt omdat mensen zich vergissen in de opvoeding denk ik en een Rottweiler veroorzaakt nu 1maal meer schade dan een chihuahua.coby schreef:ik vind dit nu weer zo,n voorbeeld wat nergens op slaat er zijn zoveel andere rassen die achter een fiets aan lopen maar doet een rotweiler dat is hij al gelijk gevaarlijk doet een chihuahua dat dan praat men er niet over
In je verhaal zeg je het zelf al... een leidinggevende baas. Zoals al eerder gezegd: EEN ROTTWEILER IS EEN GOUDEN HOND.....MITS GOED OPGEVOED.Yndra schreef:Zelf heb ik een nare ervaring gehad met een reuen, en meerdere meet teven. Als kind was ik met een vriendje alleen thuis, haalt die gek de waakhond binnen... Ik zat op de bank met een mega rottie kop met ontblote lippen en een diepe grom. Gelukkig wist ik wat ik moest doen. Onze kruising labrador/alaska malamute had altijd dominantiestrijd met rottie teven, mijn moeder is diverse keren gebeten. Bij ons in de buurt woont ook een rottie teef, waarvan ik weet dat die de keel heeft opengereten van een andere hond. Die zelfde teef wilde onze kruisingshond aanvallen, maar bedacht zich. Sommige mensen hebben vooroordelen, andere hebben oordelen die gegrond zijn. Ik heb geen hekel aan rottweilers, maar ik zie graag een leidinggevende baas bij ze. Zelf heb ik ook weleens last van vooroordelen, t.o.v. mijn border collie, ze zijn hyperactief, drijven de hele dag van alles. Nou ze drijft schapen en daarnaast is ze inderdaad sportief, maar in huis zeer zeer rustig.