Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gundogshow 2018

Moderator: moderatorteam

grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Gundogshow 2018

Ongelezen bericht door grover »

Over 2 jaar is het weer kutweer ;)

ik had willen inschrijven, ben het door m'n vakantie vergeten en daar ben ik nu gezien de te verwachten temperaturen héél niet rouwig om hahahaha :P wij gaan lekker in de ventilator zitten thuis en hooguit een rondje zwemmen in de waal :P
grover
Zeer actief
Contacteer:

En gelijk heb je :D Ik ga meestal met vriendinnetjes mee als ik gewoon "ga kijken" dus dan wordt er wel soort van op me gerekend hahaha :P

Maar tis echt hoor, 2012 was mijn eerste jachthondenshow en toen was het kutweer (uiteindelijk ben ik ook niet gegaan maar dat had andere redenen), in 2014 scheen de zon en was het loeiheet, in 2016 zijn we tijdens de eindkeuringen finaal tot op ons ondergoed verregend en nu voorspellen ze weer bloedhitte. Die redenatie volgend ga ik ook over 2 jaar maar niet :LOL:
krullie
Zeer actief

Ongelezen bericht door krullie »

ik kan helaas niet, lijkt me wel leuk.
wauw, wel 2 curly's. :I: ..word druk. :mrgreen:
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

ik ben er wel met 2 tollers. maar als ik zo de temperaturen zie heb ik er al spijt van. korte broek is ook niet te doen met al die teken daar.
ellen
Afbeelding
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Ik ben er ook, doe niet mee maar zijn er met de Dogzine stand :ok: En er gaat waarschijnlijk één hond mee. We houden maar een tropenrooster aan en zoeken tussendoor naar zwemwater. En ik hang mezelf wel een seresto om, no way dat ik in lange broek kom :mrgreen:
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

De hondenrassen die op ons lijstje staan voor een tweede hond waren vandaag allemaal aanwezig. Dus ik móest echt even gaan :D Maar rond 12u werd het ons te warm en zijn we weer naar huis gereden. Helaas heb ik de tweede ronde dus volledig gemist.

Ik was nooit eerder bij een show geweest, en ik had er
verder ook geen verwachtingen bij. Maar het was leuk georganiseerd. Dank voor de tip! :)

Misschien heeft iemand van hier nog foto's gemaakt?
Cashel Vale
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Cashel Vale »

Warm, maar het was om te doen. ook omdat we meteen om 10.00 uur al aan de beurt waren. Grace was beste teef. Dus voor ons een goede dag :wink:
De jongste moesten eigenlijk blijven voor de erering, maar die heb ik deze keer toch maar overgeslaan. Dan zouden we heel lang in de hitte moeten blijven met het jonge spul.
grover
Zeer actief
Contacteer:

Naja ik zat er dus uiteindelijk toch want vriendinnetje had ingeschreven en geen gezelschap :LOL:

We hadden 15 honden voor ons en daar heeft de KM uiteindelijk nog dik een uur over gedaan ofzo, maar om half 12 waren we klaar en na nog een rondje voor wat snacks en een nieuwe waterbak zijn we ook lekker naar huis gegaan :) Vond het heel prima dat mijn jongens lekker thuis voor de ventilator mochten blijven liggen, al is het hier omg Rotterdam lang niet zo warm geweest begreep ik van meneer G. Vond het 's morgens best lekker in Arnhem, toen de zon eenmaal goed door was had ik minder pret :LOL:
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Ik had ook willen gaan, maar niet met de temperaturen van dit weekend. Kan ik 2 x een uur in zon kokende auto zitten, had ik niet zon behoefte aan dus ik heb overgeslagen. Wel jammer want ik vind het een van de leukste shows om te kijken
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Het moet gezegd worden: er was een badje! En de meeste honden vonden dat maar raar geloof ik, maar Segno heeft er van genoten :LOL:
Afbeelding
Rebble
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Rebble »

Maeve schreef:Het moet gezegd worden: er was een badje! En de meeste honden vonden dat maar raar geloof ik, maar Segno heeft er van genoten :LOL:
Afbeelding
Ze zit volgens mij stiekem in het zwembad te piesen, ze kijkt zo opgelucht :LOL:
Afbeelding
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

zaterdag had ik clubmatch van de tollervereniging en daar was het bloedheet. eind van de dag heb ik besloten om niet naar de jachthondenshow te gaan ondanks dat ik had ingeschreven. de honden lagen na zaterdag op apegapen en ik ook.
ellen
Afbeelding
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

Rebble schreef:
Maeve schreef:Het moet gezegd worden: er was een badje! En de meeste honden vonden dat maar raar geloof ik, maar Segno heeft er van genoten :LOL:
Afbeelding
Ze zit volgens mij stiekem in het zwembad te piesen, ze kijkt zo opgelucht :LOL:
:goeie: :goeie:
Plaats reactie

Terug naar “Show”