Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik vind het ook altijd een prachtig gezicht . Ook een spinnen nest en als je er dan zachtjes tegenaan tikt en die kleintjes hup terug gaan als een bolletje
Genieten
Ik vind het ook altijd een prachtig gezicht . Ook een spinnen nest en als je er dan zachtjes tegenaan tikt en die kleintjes hup terug gaan als een bolletje
Genieten
Dank je leuk he er is zoveel te zien op een paar vierkante centimeters
Genieten
Dank je leuk he er is zoveel te zien op een paar vierkante centimeters
Knap gedaan, maar getver. Ik ben echt heel bang voor spinnen een krijg hier dus al letterlijk de rillingen van. Dat spreekt dan el voor voor jouw fotografie kwaliteiten.
Miezemuis schreef:Knap gedaan, maar getver. Ik ben echt heel bang voor spinnen een krijg hier dus al letterlijk de rillingen van. Dat spreekt dan el voor voor jouw fotografie kwaliteiten.
Dank je, ik ben ook geen held hoor, maar buiten is het minder eng als binnen
Lieske_1977 schreef:Brrr, dat zijn een boel pootjes op één spin
Prachtig! Ik vind spinnen totaal niet eng. Wespen en bijen, die vind ik pas eng.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012