Hoi, ik ben Dapper en ik ren een rondje voor jullie.

Wat een kop.

Maar het resultaat mag er wezen.
Edit, foto's gemaakt door Hans van der Pluijm
Moderator: moderatorteam
Dank je wel!Pemba schreef:Gefeliciteerd, wat een prachtig verslag
het was een foto finish met de open klasse reu toen ze op gingen voor beste reu maar dappie zijn gangwerk was net een haar beter. Ik ben ongelooflijk trots op wat we hebben bereikt (ondanks dat er natuurlijk wel weer gezeur is over "de kwaliteit" van de andere ruwharen maar goed, dat terzijde, je weet hoe het gaat in de show wereld).LongFields schreef:Hij is dan ook wel echt een enorm knappe en charismatische heer, prachtig op leeftijd maar nog zo mooi in conditie.
Lijkt mij niet meer dan terecht dat hij gewonnen heeft. Gefeliciteerd!
Thnx, is inderdaad heel fijn dat je niet hoeft te gokken wat er staatveertje schreef:Gefeliciteerd! Prachtig verslag!
En wat een verademing dat het getypt is! Je hoeft niks te ontcijferen
Ja dat is het lot van een ruwhaareigenaar. Kinderen zijn waanzinnig nieuwsgierig, mensen rijden wel eens tegen een paal op als ze een ruwhaar zien, weer anderen stoppen met hun auto. Eerlijk is eerlijk, bijzonder zijn ze. Ik ben er nog steeds niet over uit of ik ze nou super prachtig en puur vindt of gewoon spuug lelijkTara schreef:Leuk hoor, gefeliciteerd!![]()
Ik moet ineens weer denken aan wat ik een tijdje terug bij de dierenspeciaalzaak zag. Er liep een echtpaar met een HH ruwhaar in de winkel en een jochie van een jaar of acht zag de hond en riep zijn ouders: "Mam, kijk! Een weerwolf!"