Bedankt voor de link, helaas maakt ze nu niets ivm ziekte staat er maar misschien als er later nog eens een tweede halsband 'moet' komen
Dank, ik ga snuffelen!Zinodo schreef:Leren halsband van Nomi komt bij Craft & Hound op FB vandaan. Die van Doortje en Ziva komen bij all4dogs vzw vandaan, ze hebben zo veel keus dat je niet weet waar je moet beginnen....of stoppen
Oh! De eerste halsband die ik zag dacht ik ''Neh, dat is niet wat ik in mijn hoofd heb'' maar ik klikte toch nog maar even door naar andere foto's en daar zitten heel erg mooie tussencrutz schreef:Helmy maakt hele mooie paracord halsbanden ook model windhond
klik
Het is ook écht een schoffieLongFields schreef:Ik vind het wel een Schoffie ook, of een Nozem maar dat lijkt wel veel op Willem misschien.
Wat fijn dat het al zo goed gaat!
Hij is mijn vierde herplaatser, maar is de meest naadloze tot nu toe. Mister was één groot drama in het begin en Willem was ook echt zwaar door zijn enorme angst.Persistence schreef:Vind dat altijd bijzonder hoe snel honden zich aanpassen aan (of neerleggen bij?) een nieuwe situatie.
Nu komt hij ook wel in een leuk nieuw thuis terecht![]()
Met Lais ging het ook heel makkelijk/goed, maar die moest ik met de katten veel meer begeleiden. Enerzijds omdat zij de eerste hond was en die oude katten zich het leplazarus schrokken van dat grote en lompe beest (en beledigd waren dat ze met 'dat' hún huis moesten gaan delen
Ja, het zou zomaar een permanente logee kunnen zijnDeDiana schreef:Wat fantastisch dat het allemaal zo soepel gaat! Zo te lezen kan dat wel eens een heel lange logeerpartij worden![]()
Dat vind ik inderdaad wel typisch voor windhonden, in ieder geval degene die ik goed ken.Zamunda schreef:Hij laat een fijne combinatie van aanhankelijkheid en zelfstandigheid zien, heerlijk.
Dat laatste dacht ik met zijn oproep al, maar nu helemaal jaLieske_1977 schreef:Die is helemaal op zijn plek bij jou! En te leuk om te laten lopen
Ik vind ruwharen er altijd als zwervers uitzien dus past juist heel goedbram en thijs schreef:Scruff is helemaal niet leuk, alsof het een zwerver is. Nee. Doen we niet.
Gaaf hè?!Tineke schreef:Wat leuk om te zien hoe goed het al gaat en eigenlijk direct. Duidelijk op zijn plekje dus