Voor het eerst buiten in natuurlijk licht, het was er warm genoeg voor.

Moderator: moderatorteam

Zelf hoef ik ze ook niet, ben nogal lui en hou niet zo van terrariums en dergelijke schoon te houden.Kells schreef:Ja, in het wild vind ik ze leuk. Gehouden in een terrarium vind ik iets minder leuk.gonnie schreef:Mooi zeg. Slangen zijn best leuk.
Die derde is de mijne en vind ik natuurlijk ook heel erg mooi.Floortje schreef:Die derde is mooi zeg!
Ik had ze op m'n vorige werk. Ik ben een keer gebeten en alhoewel dat helemaal geen pijn deed ben ik sindsdien een beetje bang. Gewoon het snelle onverwachte ofzo![]()
Maar ik moest ze wel aan kinderen laten zien en aaien. Dan stond ik die kinderen gerust te stellen "nee, hoor, ze zijn niet eng. En ook helemaal niet gevaarlijk. Kijk hoe lief". Terwijl ik dan zelf met samengeknepen billen stond
Dat valt bij slangen reuze mee. Ik heb nog nooit zulke makkelijke huisdieren gehad.gonnie schreef:Zelf hoef ik ze ook niet, ben nogal lui en hou niet zo van terrariums en dergelijke schoon te houden.Kells schreef:Ja, in het wild vind ik ze leuk. Gehouden in een terrarium vind ik iets minder leuk.gonnie schreef:Mooi zeg. Slangen zijn best leuk.
O, dat valt zeker mee.GrethavW schreef:Dat valt bij slangen reuze mee. Ik heb nog nooit zulke makkelijke huisdieren gehad.gonnie schreef:Zelf hoef ik ze ook niet, ben nogal lui en hou niet zo van terrariums en dergelijke schoon te houden.Kells schreef:Ja, in het wild vind ik ze leuk. Gehouden in een terrarium vind ik iets minder leuk.gonnie schreef:Mooi zeg. Slangen zijn best leuk.
Ze eten maar 1x per week/ 10 dagen en poepen dus ook maar 1x keer. Dat ruim je op.
Het hele terrarium schoonmaken hoeft maar 1 of 2 keer per jaar.