Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
ja leuk ee, meestal zijn ze veel te snel, maar de jongen moeten nog krachtiger worden en dan gaan ze soms zitten.... .. en ze zaten nu ook nog op een prachtige plek
Dank je wel, ik vind het leuk dat iedereen er toch van geniet ... heb nog wel getwijfeld hoor of ik ze moest plaatsen, maar goed dat ik het toch gedaan heb is veel te leuk als anderen mee genieten
Geweldige foto's. Ze broeden hier elk jaar en elk jaar probeer ik ze op de foto te krijgen. Mijn pogingen komen in de verste verte niet in de buurt van deze opnames
S@ndr@ schreef:heel erg goed tegen de vliegen, alleen de sperwers buiten houden, want dat zijn de zwaluwen zo op
Hier vloog laatst een torenvalkje maar samenwerking maakt sterkt dachten de zwaluwtjes en met een hele groep waren ze hem aan het pesten tot hij maar besloot om weg te vliegen
Van schreef:zwaluwtjes
Bij ons op stal stikt het er van, zijn al weer aan de derde lading jongen bezig
dat lijkt me niet waarschijnlijk. Dan zouden ze in maart al begonnen moeten zijn met broeden.
In april zaten de eerste jongen er al
Het zullen ook wel niet steeds dezelfde ouders zijn maar ze gebruiken wel steeds dezelfde nesten.
De groep word elk jaar groter dus onmogelijk om ze nog uit elkaar te houden
Inderdaad heel fijn tegen de vliegen alleen wel elke dag de paarden onder de vogelstront
Hier geen sperwers. Wel buizerds maar die heb ik al een tijd niet meer gezien