Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
effe de knuppel in het hoenderhok
Moderator: moderatorteam
- Manon
- Vaste gebruiker
Zo zijn er veel dingen over mensen te zeggen die een grote hond hebben en mensen die een kleine hond hebben. En niet iedereen is hetzelfde. Ik heb zelf een klein hondje een jack russell. Over dit ras worden veel negatieve dingen gezegd. Ik geef jullie gelijk dat er veel jack russells zijn die erg fel zijn en die al snel in de lip van een grote hond hangen. Heel jammer vind ik. Kijk mijn jack russell mag dit gewoon niet doen. Ze kan wel heel fel zijn, maar ik probeer dat altijd af te kappen. Vreselijk iritant anders. Er zijn gewoon teveel hondenbezitters die niet snappen hoe ze een hond moeten opvoeden. Mijn Jack russell blaft nooit, waarom niet, omdat ze daar nooit de kans voor heeft gekregen. Aols mensen zeggen: ja ze blaft, maar het is nou eenmaal een terrier. Dat vind ik dus onzin. Je kan honden veel dingen leren en afleren. Zeker een jack russell, juist omdat ze zo slim zijn. Ze leren gauw het verkeerde gedrag aan en dat is dan, terecht, te wijten aan de baas.
Groetjes Manon en Sammy

- Chawa
- Actief
Hou toch op zeg
Of waar ik woon, die kleine luttekikkertjes mogen van alles, ze hoeven niet opgevoedt, mogen blaffen, grommen grauwen snauwen en als een idioot hysterisch tekeer gaan maar oh wee als een grote hond dan lelijk terug doet.molly schreef:moet je een keer hier wandelen
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
dan ben jij een goede baas... maar helaas kan ik dat van niet veel kleine-honden bezitters zeggen... die vinden het stoer als ze blaffen...Manon schreef:Zo zijn er veel dingen over mensen te zeggen die een grote hond hebben en mensen die een kleine hond hebben. En niet iedereen is hetzelfde. Ik heb zelf een klein hondje een jack russell. Over dit ras worden veel negatieve dingen gezegd. Ik geef jullie gelijk dat er veel jack russells zijn die erg fel zijn en die al snel in de lip van een grote hond hangen. Heel jammer vind ik. Kijk mijn jack russell mag dit gewoon niet doen. Ze kan wel heel fel zijn, maar ik probeer dat altijd af te kappen. Vreselijk iritant anders. Er zijn gewoon teveel hondenbezitters die niet snappen hoe ze een hond moeten opvoeden. Mijn Jack russell blaft nooit, waarom niet, omdat ze daar nooit de kans voor heeft gekregen. Aols mensen zeggen: ja ze blaft, maar het is nou eenmaal een terrier. Dat vind ik dus onzin. Je kan honden veel dingen leren en afleren. Zeker een jack russell, juist omdat ze zo slim zijn. Ze leren gauw het verkeerde gedrag aan en dat is dan, terecht, te wijten aan de baas.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Martin
- Zeer actief
Een dikke pluim ,malinois schreef:dan ben jij een goede baas... maar helaas kan ik dat van niet veel kleine-honden bezitters zeggen... die vinden het stoer als ze blaffen...Manon schreef:Zo zijn er veel dingen over mensen te zeggen die een grote hond hebben en mensen die een kleine hond hebben. En niet iedereen is hetzelfde. Ik heb zelf een klein hondje een jack russell. Over dit ras worden veel negatieve dingen gezegd. Ik geef jullie gelijk dat er veel jack russells zijn die erg fel zijn en die al snel in de lip van een grote hond hangen. Heel jammer vind ik. Kijk mijn jack russell mag dit gewoon niet doen. Ze kan wel heel fel zijn, maar ik probeer dat altijd af te kappen. Vreselijk iritant anders. Er zijn gewoon teveel hondenbezitters die niet snappen hoe ze een hond moeten opvoeden. Mijn Jack russell blaft nooit, waarom niet, omdat ze daar nooit de kans voor heeft gekregen. Aols mensen zeggen: ja ze blaft, maar het is nou eenmaal een terrier. Dat vind ik dus onzin. Je kan honden veel dingen leren en afleren. Zeker een jack russell, juist omdat ze zo slim zijn. Ze leren gauw het verkeerde gedrag aan en dat is dan, terecht, te wijten aan de baas.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
- Aantal honden: 2
Sommige kleine hondjes blaffen nou eenmaal, daar doe je weinig aan. Tarzan (avatar) is zo'n keffer. Er komt veel geluid uit maar hij heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan.
Natuurlijk is het aan mij om te voorkomen dat hij blaft, maar ik ben ook maar een mens en ik slaag daar niet altijd in.
Honden moeten niet meteen flippen om een blafje, het stelt niks voor.
Natuurlijk is het aan mij om te voorkomen dat hij blaft, maar ik ben ook maar een mens en ik slaag daar niet altijd in.
Groetjes Rob
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
Als jij je blaffende kleine hondje bij je houdt is er wat Huts betreft niets aan de hand. Komt hij met met zijn grote waffel al keffend hard op haar af is het wel een probleem. Huts kan ook niet weten dat hij er niets mee bedoeld. Die redeneert, als hij er niets mee bedoelt moet hij zijn smoel houden. Want de keren dat zo'n kefferke WEL in haar flappen hingen zijn op 1 hand niet te tellen.Tarz schreef:Sommige kleine hondjes blaffen nou eenmaal, daar doe je weinig aan. Tarzan (avatar) is zo'n keffer. Er komt veel geluid uit maar hij heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
juist dat was hier het probleem ook, als hij vastzit is er niet veel aan de hand...maar je kunt als eigenaar van zo'n keffer hem ook gewoon vasthouden... niet alle honden zijn ervan gediend! Hij heeft gewoon een grote smoel en dat accepteren niet alle honden....Hutsje schreef:Als jij je blaffende kleine hondje bij je houdt is er wat Huts betreft niets aan de hand. Komt hij met met zijn grote waffel al keffend hard op haar af is het wel een probleem. Huts kan ook niet weten dat hij er niets mee bedoeld. Die redeneert, als hij er niets mee bedoelt moet hij zijn smoel houden. Want de keren dat zo'n kefferke WEL in haar flappen hingen zijn op 1 hand niet te tellen.Tarz schreef:Sommige kleine hondjes blaffen nou eenmaal, daar doe je weinig aan. Tarzan (avatar) is zo'n keffer. Er komt veel geluid uit maar hij heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
precies, dat is hier ook het probleem. Bovendien zou ik me kapot schamen als ik met zo'n klein hondje al keffend de buurt door moet. Ook dat is af te leren. Maar het feit is inderdaad dat vaak de bazen van die kleine hondjes het wel grappig vinden, dat zo'n klein hondje vol "lef"naar een grote hond uitvalt. Helaas voor de kleine hondjes is dat bijna dingo een eenmalige actie, want als hij ze te pakken krijgt, is het einde verhaal. Puur omdat hij net even te vaak gebeten is door die "grappig blaffende"kleine hondjesHutsje schreef:Als jij je blaffende kleine hondje bij je houdt is er wat Huts betreft niets aan de hand. Komt hij met met zijn grote waffel al keffend hard op haar af is het wel een probleem. Huts kan ook niet weten dat hij er niets mee bedoeld. Die redeneert, als hij er niets mee bedoelt moet hij zijn smoel houden. Want de keren dat zo'n kefferke WEL in haar flappen hingen zijn op 1 hand niet te tellen.Tarz schreef:Sommige kleine hondjes blaffen nou eenmaal, daar doe je weinig aan. Tarzan (avatar) is zo'n keffer. Er komt veel geluid uit maar hij heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan.

Who finds a faithful friend, finds a treasure.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
als het niks voor steld, hoeft het dus ook niet...Tarz schreef:Honden moeten niet meteen flippen om een blafje, het stelt niks voor.
dus gewoon smoel dicht dan...
waarom zou het bij kleine honden niet af te leren zijn en bij grote honden wel?

-
- Zeer actief
Als mijn blaffende hondje op een afstandje blijft blaffen hoeft er voor jou Huts toch geen aanleiding te zijn om te bijten?Hutsje schreef:Als jij je blaffende kleine hondje bij je houdt is er wat Huts betreft niets aan de hand. Komt hij met met zijn grote waffel al keffend hard op haar af is het wel een probleem. Huts kan ook niet weten dat hij er niets mee bedoeld. Die redeneert, als hij er niets mee bedoelt moet hij zijn smoel houden. Want de keren dat zo'n kefferke WEL in haar flappen hingen zijn op 1 hand niet te tellen.Tarz schreef:Sommige kleine hondjes blaffen nou eenmaal, daar doe je weinig aan. Tarzan (avatar) is zo'n keffer. Er komt veel geluid uit maar hij heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan.
Maar wat ik nu begrijp is dat ik een hond die blaft bij me moet houden. Doe ik dat niet, dan heeft een andere hond het recht om mijn hond te bijten?
Dat vind ik een rare redenatie. Als je weet dat je grote hond hondagressief is op blaffende hondjes, dan laat je deze daar toch niet bij lopen?
Groetjes Rob
- Hugo
- Actief
Wat heb jij een agressieve hondDingo schreef: Helaas voor de kleine hondjes is dat bijna dingo een eenmalige actie, want als hij ze te pakken krijgt, is het einde verhaal. Puur omdat hij net even te vaak gebeten is door die "grappig blaffende"kleine hondjes

U wilt werkruimte.....geen probleem, vast!
- Dingo
- Zeer actief
Je moet zowiezo niet je hond los laten lopen, als deze niet naar je luistert, en dus ongevraagd andere honden lastig valt. Als ik een hond heb, die kleine blaffende hondjes bijt, en ik deze hond naast me heb lopen, aan de lijn, en jij laat je blaffende hondje naar mij toe rennen, omdat dat wel leuk is of zo, dan zit het risico erin, dat je kleine hondje gepakt word. Is niet mijn keuze, maar jij hebt maar zorg te dragen voor jou hond, dat doe ik ook, door mijn hond aangelijnd bij me te houden.Tarz schreef:Als mijn blaffende hondje op een afstandje blijft blaffen hoeft er voor jou Huts toch geen aanleiding te zijn om te bijten?Hutsje schreef:Als jij je blaffende kleine hondje bij je houdt is er wat Huts betreft niets aan de hand. Komt hij met met zijn grote waffel al keffend hard op haar af is het wel een probleem. Huts kan ook niet weten dat hij er niets mee bedoeld. Die redeneert, als hij er niets mee bedoelt moet hij zijn smoel houden. Want de keren dat zo'n kefferke WEL in haar flappen hingen zijn op 1 hand niet te tellen.Tarz schreef:Sommige kleine hondjes blaffen nou eenmaal, daar doe je weinig aan. Tarzan (avatar) is zo'n keffer. Er komt veel geluid uit maar hij heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan.
Maar wat ik nu begrijp is dat ik een hond die blaft bij me moet houden. Doe ik dat niet, dan heeft een andere hond het recht om mijn hond te bijten?
Dat vind ik een rare redenatie. Als je weet dat je grote hond hondagressief is op blaffende hondjes, dan laat je deze daar toch niet bij lopen?

-
- Zeer actief
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik vind wel dat een grote hond niet hoeft te flippen om een kleine hond. Ze stellen niets voor. Gelukkig word Tarz dan ook genegeerd door andere honden, juist omdat hij geen indruk maakt.malinois schreef:als het niks voor steld, hoeft het dus ook niet...Tarz schreef:Honden moeten niet meteen flippen om een blafje, het stelt niks voor.
Ik heb vier jaar lang geprobeerd dat blaffen af te leren.
Aan de lijn houd hij zijn bek wel maar los niet altijd. Zo is hij altijd al geweest, vanaf klein pupje af aan.
Groetjes Rob
- Dingo
- Zeer actief
en die had jij nog wel willen hebbenHugo schreef:Wat heb jij een agressieve hondDingo schreef: Helaas voor de kleine hondjes is dat bijna dingo een eenmalige actie, want als hij ze te pakken krijgt, is het einde verhaal. Puur omdat hij net even te vaak gebeten is door die "grappig blaffende"kleine hondjes![]()
![]()

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
staat er toch ook nietTarz schreef: Als mijn blaffende hondje op een afstandje blijft blaffen hoeft er voor jou Huts toch geen aanleiding te zijn om te bijten?

Als jij je blaffende kleine hondje bij je houdt is er wat Huts betreft niets aan de hand. Komt hij met met zijn grote waffel al keffend hard op haar af is het wel een probleem.
die kleine kefferts komen op vaak op MIJN hond af niet andersom!!! Dus dan moet ik zo ongeveer m'n hond wurgen terwijl er zo'n keffert aan z'n poten hangt!!! dan krijgt hij hier toch voor zijn eigen bestwil een aardig schopje....Maar wat ik nu begrijp is dat ik een hond die blaft bij me moet houden. Doe ik dat niet, dan heeft een andere hond het recht om mijn hond te bijten?

vind deze topic best discriminerend voor de grote rassen.
Ik vind dat beide partijen zowel groot als klein goed moet worden opgevoed
.
Dus niet de vinger wijzen naar owh das een grote hond dus das een KUT hond of juist viceversa.
Want het is gewoon de opvoeding.
Als je vind dat een bepaalde hond jou hond continu lastig valt ga in discussie met de baas niet met boze bedoeling maar met goede bedoeling.
(Mensen zijn toch nog wel redelijk, Toch? :p:)
Indien dit niets oplost hou je eigen hond uit de buurt, scheelt een hoop allende.
Ik vind dat beide partijen zowel groot als klein goed moet worden opgevoed

Dus niet de vinger wijzen naar owh das een grote hond dus das een KUT hond of juist viceversa.
Als je vind dat een bepaalde hond jou hond continu lastig valt ga in discussie met de baas niet met boze bedoeling maar met goede bedoeling.
Indien dit niets oplost hou je eigen hond uit de buurt, scheelt een hoop allende.
- Dingo
- Zeer actief
Maar als zo'n grote hond keer op keer al gebeten is door zo'n klein ding, kan ik wel begrijpen dat hij er een keer 1-tje paktTarz schreef:Dat hoor je mij niet zeggen. Ik vind wel dat een grote hond niet hoeft te flippen om een kleine hond. Ze stellen niets voor. Gelukkig word Tarz dan ook genegeerd door andere honden, juist omdat hij geen indruk maakt.malinois schreef:als het niks voor steld, hoeft het dus ook niet...Tarz schreef:Honden moeten niet meteen flippen om een blafje, het stelt niks voor.

-
- Zeer actief
Ooeeehh gatver.Dingo schreef: Je moet zowiezo niet je hond los laten lopen, als deze niet naar je luistert, en dus ongevraagd andere honden lastig valt. Als ik een hond heb, die kleine blaffende hondjes bijt, en ik deze hond naast me heb lopen, aan de lijn, en jij laat je blaffende hondje naar mij toe rennen, omdat dat wel leuk is of zo, dan zit het risico erin, dat je kleine hondje gepakt word. Is niet mijn keuze, maar jij hebt maar zorg te dragen voor jou hond, dat doe ik ook, door mijn hond aangelijnd bij me te houden.
Waar schrijf ik dat ik mijn hondje op aangelijnde honden af laat rennen?
Ik heb het over twee loslopende honden.
Nou lijkt het net alsof ik geen rekening met anderen hou en Tarz overal maar blaffend op af laat rennen. Dat is dus echt niet zo!
Laatst gewijzigd door Tarz op 16 mar 2004 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Rob
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
de redenen zijn hierboven inmiddels al een aantal keren gegeven... omdat het al zo vaak voor is gekomen dat er een kefferd in de oren/poten /staart van de grote honden hebben gehangen dus dat wordt even niet meer geaccepteerd, en dat is niet flippen, dat is corrigeren, alleen bij een grote met kleine hond kan dit corrigeren weleens verkeerd aflopen...Tarz schreef:Ik vind wel dat een grote hond niet hoeft te flippen om een kleine hond. Ze stellen niets voor.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nou daar gaat het dus om... de baasjes van die kleine hondjes vinden het allemaal stoer...en doen er dus niets aan.. want een grote hond mag een kleine hond niets doen he?! dat is de beredenering... gelukkig zijn er mensen die het anders doen, zoals een aantal eigenaren van kleine hondjes al geschreven hebben, maar helaas ken ik ze niet...DigitalT schreef:vind deze topic best discriminerend voor de grote rassen.
Ik vind dat beide partijen zowel groot als klein goed moet worden opgevoed.

-
- Zeer actief
Moet je doen. Als jij mijn hond schopt, dan lig jij in de bosjes.malinois schreef:staat er toch ook nietTarz schreef: Als mijn blaffende hondje op een afstandje blijft blaffen hoeft er voor jou Huts toch geen aanleiding te zijn om te bijten?
Als jij je blaffende kleine hondje bij je houdt is er wat Huts betreft niets aan de hand. Komt hij met met zijn grote waffel al keffend hard op haar af is het wel een probleem.die kleine kefferts komen op vaak op MIJN hond af niet andersom!!! Dus dan moet ik zo ongeveer m'n hond wurgen terwijl er zo'n keffert aan z'n poten hangt!!! dan krijgt hij hier toch voor zijn eigen bestwil een aardig schopje....Maar wat ik nu begrijp is dat ik een hond die blaft bij me moet houden. Doe ik dat niet, dan heeft een andere hond het recht om mijn hond te bijten?
Mijn hond bijt niet. Ik zie niet waarom goed gepraat word dat een andere hond dat wel doet. Mijn kleine blaffende hond valt geen andere honden aan; hij blaft alleen maar. Ik heb het over blaffen; niet over bijten!
Er is dus geen enkele reden te noemen dat een andere hond zich moet verdedigen.
Groetjes Rob
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
en wij over loslopende kleine keffer bij een aangelijnde of bij de baas lopende grote hond... niet over honden die samen lopen op een veld ofzo...Tarz schreef:Ik heb het over twee loslopende honden. Waar schrijf ik dat ik mijn hondje op aangelijnde honden af laat rennen?
Ik heb het over twee loslopende honden.

-
- Zeer actief
Lekker generaliserenmalinois schreef: nou daar gaat het dus om... de baasjes van die kleine hondjes vinden het allemaal stoer...en doen er dus niets aan.. want een grote hond mag een kleine hond niets doen he?! dat is de beredenering... gelukkig zijn er mensen die het anders doen, zoals een aantal eigenaren van kleine hondjes al geschreven hebben, maar helaas ken ik ze niet...

Gelukkig voedden hedereigenaren hun honden op tot sociale dieren

Groetjes Rob
Mijn mening is je hond is niet stoer als hij blaft, hij is stoer als hij gehoorzaamdmalinois schreef:nou daar gaat het dus om... de baasjes van die kleine hondjes vinden het allemaal stoer...en doen er dus niets aan.. want een grote hond mag een kleine hond niets doen he?! dat is de beredenering... gelukkig zijn er mensen die het anders doen, zoals een aantal eigenaren van kleine hondjes al geschreven hebben, maar helaas ken ik ze niet...DigitalT schreef:vind deze topic best discriminerend voor de grote rassen.
Ik vind dat beide partijen zowel groot als klein goed moet worden opgevoed.

Zoiezo snap ik de baasjes niet meer hoor van de kleinere rassen, noemen ze hun hond tarzan staan ze een half uur te roepen en dan komt er een ‘kuttenlikker’ de hoek om.
Noem je hond dan fifi en geef het een strikje :p: (Mijn punt geef het geen stoere naam als het niks voorstelt).
- Dingo
- Zeer actief
Ik vraag altijd aan de bazen(als daar nog tijd voor is) of ze hun blaffende honden bij zich willen houden, doen ze dit niet, en laten ze de honden toch binnen bereik van Dingo komen, dan krijgen ze van mij ook een retourtje terugTarz schreef:Moet je doen. Als jij mijn hond schopt, dan lig jij in de bosjes.malinois schreef:staat er toch ook nietTarz schreef: Als mijn blaffende hondje op een afstandje blijft blaffen hoeft er voor jou Huts toch geen aanleiding te zijn om te bijten?
Als jij je blaffende kleine hondje bij je houdt is er wat Huts betreft niets aan de hand. Komt hij met met zijn grote waffel al keffend hard op haar af is het wel een probleem.die kleine kefferts komen op vaak op MIJN hond af niet andersom!!! Dus dan moet ik zo ongeveer m'n hond wurgen terwijl er zo'n keffert aan z'n poten hangt!!! dan krijgt hij hier toch voor zijn eigen bestwil een aardig schopje....Maar wat ik nu begrijp is dat ik een hond die blaft bij me moet houden. Doe ik dat niet, dan heeft een andere hond het recht om mijn hond te bijten?
Mijn hond bijt niet. Ik zie niet waarom goed gepraat word dat een andere hond dat wel doet. Mijn kleine blaffende hond valt geen andere honden aan; hij blaft alleen maar. Ik heb het over blaffen; niet over bijten!

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
als jij moet kiezen tussen een dode hond en een (zacht) geschopte levende hond wat wil je dan? ik zeg toch voor zijn eigen veiligheid...Tarz schreef:Moet je doen. Als jij mijn hond schopt, dan lig jij in de bosjes.
als ik mijn hond aangelijnd heb, wordt er sowieso geen hond bij geaccepteerd... groot of klein!
dat weet mijn vastzittende hond niet! Hij is al vaak zat gebeten door een kleine keffer... dus die vertrouwd hij gewoon niet meer...Mijn hond bijt niet. Ik zie niet waarom goed gepraat word dat een andere hond dat wel doet. Mijn kleine blaffende hond valt geen andere honden aan; hij blaft alleen maar. Ik heb het over blaffen; niet over bijten!
als die dan bij hem komt, helaas dan geef ik dus maar een schopje...of wil jij jouw hondje het gevecht aan laten gaan?? ik niet hoor!

-
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
IK ken ze niet, zeg ik toch....helaas... mijn honden zijn heel sociaal en kunnen bij bijna alle honden, ja zelfs kleine hondjes als ze maar gewoon doen en niet met een grote smoel op ze af tetteren!Tarz schreef:Lekker generaliserenmalinois schreef: nou daar gaat het dus om... de baasjes van die kleine hondjes vinden het allemaal stoer...en doen er dus niets aan.. want een grote hond mag een kleine hond niets doen he?! dat is de beredenering... gelukkig zijn er mensen die het anders doen, zoals een aantal eigenaren van kleine hondjes al geschreven hebben, maar helaas ken ik ze niet....

wat is dit voor bullshit.Tarz schreef:Lekker generaliserenmalinois schreef: nou daar gaat het dus om... de baasjes van die kleine hondjes vinden het allemaal stoer...en doen er dus niets aan.. want een grote hond mag een kleine hond niets doen he?! dat is de beredenering... gelukkig zijn er mensen die het anders doen, zoals een aantal eigenaren van kleine hondjes al geschreven hebben, maar helaas ken ik ze niet....
Ik heb dan ook een herder en een sociale en neen ik ben niet een uitzondering op de regel want ik kan er hier in de buurt alleen al nog 5 noemen en dan heb ik het niet over het forum waar ook vast nog sociale herders op zullen zitten.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
hiero!DigitalT schreef:wat is dit voor bullshit.Tarz schreef:Lekker generaliserenmalinois schreef: nou daar gaat het dus om... de baasjes van die kleine hondjes vinden het allemaal stoer...en doen er dus niets aan.. want een grote hond mag een kleine hond niets doen he?! dat is de beredenering... gelukkig zijn er mensen die het anders doen, zoals een aantal eigenaren van kleine hondjes al geschreven hebben, maar helaas ken ik ze niet....
Ik heb dan ook een herder en een sociale en neen ik ben niet een uitzondering op de regel want ik kan er hier in de buurt alleen al nog 5 noemen en dan heb ik het niet over het forum waar ook vast nog sociale herders op zullen zitten.