Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Crescent schreef:Ja, is al gereserveerd, genoeg reacties. Was ook wel te verwachten met zo´n eerlijk hondje. Bovendien komt hier niet. nog. een. flapper. Gewoon weer een puntig ding.
Nouja, dat zijn wel de leukste hoor .
Ja precies, heel leuk na een uur terug met alle prikkers van de duindoorn in hun staanders. Lopende honden zijn zo veel waard en zo humorvol / fantastisch / elegant maar in huize Crescent komt, als er al iets nieuws komt, gewoon weer rasgroep 1. Voor de orde.
Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Zamunda schreef:
Ik wilde eerst zeggen schattig x schattig, maar na het zien van de tweede foto denk ik haai x schattig .
Heb je al geïnformeerd? Het is wel echt een snoepje zeg !
Ja, is al gereserveerd, genoeg reacties. Was ook wel te verwachten met zo´n eerlijk hondje. Bovendien komt hier niet. nog. een. flapper. Gewoon weer een puntig ding.
Is de schoonheid van DeDiana puntig genoeg voor je?
Het kan wel maar het kost veel meer aandacht en een paar levensjaren.
Echt ontspannen is het niet, maar dat was het met Manu sowieso nooit geworden, al had ik wel een herder.
voor mij ook geen groters meer hoor.......... maar t gaat inderdaad een prachtige reus worden, wat vind je van deze https://www.facebook.com/SpanischeTiere ... =3&theater
ik wil hem
Hij stond ook op de marktplaats.. dus Helen maar even een berichtje gestuurd via messenger, ik vind dit zo`n plaatje...... wordt vervolgt hopelijk .. of niet we zien wel
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 24 jun 2018 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Heavy schreef: wat een dotje had niet meegekregen dat je een derde hond zocht? Gaat het allemaal weer goed met Zuri dan ?
Garanties bestaan niet....100% zekerheid iser nooit ,... maar ze is heel tolerant naar puppy's..... Zuri is geen moordmachine hoor.. en roedel is roedel ee, verder is...... Zuurtje ondertussen 3,5 jaar...... en teef ,.... dat plaatje is 4 maanden en een reutje van een heel ander formaat ... en een heel ander ras. niet veel groter dan onze katten.. denk dat dit wel goed komt
S@ndr@ schreef:
Hij stond ook op de marktplaats.. dus Helen maar even een berichtje gestuurd via messenger, ik vind dit zo`n plaatje...... wordt vervolgt hopelijk .. of niet we zien wel
Dat lijkt me iets ter grootte van een Corgi of zo. Ik dacht dat je richting maatje labrador wilde? Het is trouwens wel een poepie dus ik snap de verliefdheid
was ook eerst het plan, maar ik kon niets vinden dat ik dacht van ja dat is hem ( ongeveer 3 miljoen honden gezien) ... en toen zag ik deze en toen Bham..... thats him. of zo... nu maar hopen op leuk nieuws... kweet nog niets
S@ndr@ schreef:voor mij ook geen groters meer hoor.......... maar t gaat inderdaad een prachtige reus worden, wat vind je van deze https://www.facebook.com/SpanischeTiere ... =3&theater
ik wil hem
Wat een scheetje he? Ik zag 'm ook voorbij komen. Dat andere kleintje is ook zo leuk!
Vito komt van dezelfde stichting, ik kan 'm je zeker aanraden!