Moderator: moderatorteam
Geen haar op mijn hoofd!Nanna schreef:Gefeliciteerd! Nu kun je hem voor veel geld verpatsen1:
Heb je haar op je hoofd?malinois schreef:Geen haar op mijn hoofd!Nanna schreef:Gefeliciteerd! Nu kun je hem voor veel geld verpatsen1:
Dank je! Ben ook altijd blij met wat fotos. Zeker omdat ik altijd de foto's maak moet er wel iemand zijn die t kan en wil. Gelukkig was dit t geval.Zamunda schreef:Dat heb je knap gedaanen wauw wat een mooie foto's van je knapperd
.
Dank je wel! Het is echt zo'n leuke vrolijke hond. Echt een geweldige kerel zowel thuis als op t veld. Na afloop liep hij ook gewoon tussen keurmeesters, supporters van de examenkandidaten en clubgenoten die op t terras van een met een drankje zaten. Wil iemand hem aandacht geven geweldig zo niet gaat ie heerlijk zijn eigen gang.Manuma schreef:Ik vind het toch zo'n prachtige hond. Gefeliciteerd, goed gedaan!
Dat is ie zeker... dank je wel!S@ndr@ schreef:super gedaan, je kunt aan dee foto`s wel zien dat hij heel erg fanatiek is , gefeliciteerd
Proficiat!malinois schreef:Dank je wel! Het is echt zo'n leuke vrolijke hond. Echt een geweldige kerel zowel thuis als op t veld. Na afloop liep hij ook gewoon tussen keurmeesters, supporters van de examenkandidaten en clubgenoten die op t terras van een met een drankje zaten. Wil iemand hem aandacht geven geweldig zo niet gaat ie heerlijk zijn eigen gang.Manuma schreef:Ik vind het toch zo'n prachtige hond. Gefeliciteerd, goed gedaan!