Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Een of meer honden?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Een of meer honden?

Ongelezen bericht door blondie »

@budkes, al die schoenen en slippers blijven heel :80:
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Ja, goed he. :D Marco maakt sowieso niets kapot en Louitje is vd lapjes en kussentjes. Daar slaat ie z'n vader mee om de oren en daar valt ie al sabbelend mee in slaap.
Gelukkig zit hier een action op steenworp afstand om weer nieuwe kussens te scoren.
Louitje heeft ze nu eenmaal echt nodig. :lol1:
Gr. Aniek

Afbeelding
Cockermans
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Cockermans »

Toen ik nog thuis woonde, bleef het bij één hond, hoe hard ik ook mijn best deed bij mijn ouders voor een tweede. Dus zo gauw ik alleen ging wonen, kwam er een tweede bij. Reu en teef ging goed samen, de reu ging weer naar mijn ouders als het teefje loops was. Door omstandigheden ging de reu definitief terug naar mijn moeder (vader in rusthuis na beroerte) en kwam er een tweede hond bij (eigenlijk derde want ik bleef wel voor de reu zorgen qua wandelen enz...). Vermits ik altijd al droomde van een roedel, kwam er al gauw nog een hond bij... en nog één en nog één. Twee herplaatsers ook. Mijn ouders zijn intussen overleden, ik heb nu zes cockers. Als ik ooit op pensioen kan (leeftijd wordt almaar hoger), zal het wellicht in het beste geval bij één hond blijven, die dan altijd overal mee naartoe kan. Nu geniet ik dus nog volop van mijn sixpack, wetend dat dit niet zo blijft. De oudste is 13, de jongste is 5 maar heeft epilepsie. Dat laatste heeft mij erg ongerust gemaakt en ik weet niet of ik ooit nog een pup aandurf.
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Nr.12 Ze heet Umi :I:

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”