Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Fazant

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

korthaar
Zeer actief

Fazant

Ongelezen bericht door korthaar »

Afbeelding

Afbeelding
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 2

Re: Fazant

Ongelezen bericht door Luna87 »

Ze zijn prachtig hoor, maar wat een achterlijke krijskippen zijn het toch :schrik:
Afbeelding
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

Luna87 schreef:Ze zijn prachtig hoor, maar wat een achterlijke krijskippen zijn het toch :schrik:
Echt :80: haha als ik met de camera op stap ben en ik hoor een Fazant moet ik altijd lachen om dat geluid, het is net een oude locomotief of zo iets maar zeker geen gekrijs :mrgreen:
Afbeelding
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Luna87 »

billy schreef:
Luna87 schreef:Ze zijn prachtig hoor, maar wat een achterlijke krijskippen zijn het toch :schrik:
Echt :80: haha als ik met de camera op stap ben en ik hoor een Fazant moet ik altijd lachen om dat geluid, het is net een oude locomotief of zo iets maar zeker geen gekrijs :mrgreen:
Jaaaaa daar lijkt het wel op ja! Ik moet er ook wel om lachen hoor, maar ze zijn zo dom :oohja: Lekker 30 cm van het pad jezelf 'verstoppen' en dan met veel bombarie weg fladderen. Ik schrik me iedere keer het apezuur :schrik:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”