Bij de hoopercursus van Tess was het geen probleem als ik af en toe eens met Finn mee zou doen. Zeker in het begin was Tess na een enkele oefening al klaar en kon ik zo met Finn het uurtje volmaken. Tijdens Tess haar loopsheid heeft hij ook wat lessen overgenomen. Omdat hij al wat ervaring heeft van de agility ging het al snel best goed, met de bekende Finn ups & downs

Nu ging onze eigen club een wedstrijd organiseren en daar wilde ik dan wel gaan helpen. Dacht als ik daar dan toch ben, waarom doen we niet gewoon mee. Tess was net 2 weken te jong om mee te mogen doen, maar Finn kon natuurlijk wel.
Dus zo geschiedde gisteren. Ik had al weinig verwachtingen en met de voorspelde temperaturen was het doel helemaal bijgesteld naar lekker lol hebben samen en 4 dk's mee naar huis nemen

Het eerste rondje, Numbered Hoops:
klik
Ik heb me doodgelachen toen ik het filmpje terug keek. Hij liep me daar een potje te shinen vond hijzelf, zijn neus kon bijna niet hoger de lucht in

Daarna het VP:
klik
Hij was weer de clown aan het uithangen. Het begon best lekker, en toen viel zijn oog op de tunnel, dus ging hij de bocht afsnijden en eenmaal in de tunnel was hij niet van plan deze weer te verlaten

Als derde was het lijnparcours aan de beurt:
klik
Als ik de regels wat beter kende hadden we daar een uitslag kunnen hebben. Maar ik was over de lijn gestapt om alsnog de ton te pakken. Die hadden we mogen overslaan en dan hadden we alleen een fout gehad. Leermomentje voor volgende keer. Al vraag ik me af of Finn me niet alsnog de middelvinger had gegeven als ik hem eerst door de tunnel de ene kant op had gestuurd en dan had laten omdraaien om weer terug te gaan. Zo nutteloos!

Als laatste het spel:
klik
Ik had de bal meegenomen, hij had al goed genoeg gewerkt en zo konden we spelend afsluiten. Hij ging echt nog bovenverwachting goed. Dit is voor zijn doen in dergelijke omstandigheden (eind van de dag, 30 graden) echt best snel

Heb echt een heel leuke dag gehad en Finn volgens mij ook wel. In augustus gaan we het nog eens proberen