Ik heb hem bij een Italiaans meisjee gekocht dus daar heb ik niets meer van.
Er zitten van die flubbertjes op...
Snapt iemand me?

Moderator: moderatorteam
Jaaaaa die onderste!!!veertje schreef:
Zoiets?
Kijk even bij Just for Dogs, die hebben ze in allerlei soorten en maten. Je kan ook naar de action en dan even kijken bij de dweilenmalinois schreef:Hoe heet dat?
Top thanks!veertje schreef:Kijk even bij Just for Dogs, die hebben ze in allerlei soorten en maten. Je kan ook naar de action en dan even kijken bij de dweilenmalinois schreef:Hoe heet dat?Als je handig bent of iemand kent die dat is kan je die dubbel stikken en een handvat aan maken.
Waar haal.jij zo'n handschoen?M@scha schreef:oh top! ik zoek zoiets voor de willem. zo'n flubbelding heb ik nog als hadschoen liggen. handvat eraan stikken en klaar!
malinois schreef:Waar haal.jij zo'n handschoen?M@scha schreef:oh top! ik zoek zoiets voor de willem. zo'n flubbelding heb ik nog als hadschoen liggen. handvat eraan stikken en klaar!
Ik.hoor t wel als je t weer weet!veertje schreef:Ik heb er ook eentje met een simpel handvat gekocht in Nederland, moet alleen even diep nadenken waar![]()
Ze worden op veel plaatsen verkocht in allerlei vormen (lang, kort, met bal, zonder bal, met bungee lijn etc.). Het plaatje had ik hier vandaan: klik
Ik geloof toch Just for Dogs. Je zou een mailtje kunnen sturen als ze niet online staan. Ze maakt alles zelf, dus kan ze denk ik ook wel zo'n handvat voor je er aan maken. Ze staan op diverse evenementen gedurende het jaar, daar maakt ze vaak ter plekke ook nog dingen of maakt aanpassingen aan speeltjes en tuigen.malinois schreef:Ik.hoor t wel als je t weer weet!veertje schreef:Ik heb er ook eentje met een simpel handvat gekocht in Nederland, moet alleen even diep nadenken waar![]()
Ze worden op veel plaatsen verkocht in allerlei vormen (lang, kort, met bal, zonder bal, met bungee lijn etc.). Het plaatje had ik hier vandaan: klik
Action. Soort washandje van dat flubbelspul met een elastische randmalinois schreef:Waar haal.jij zo'n handschoen?M@scha schreef:oh top! ik zoek zoiets voor de willem. zo'n flubbelding heb ik nog als hadschoen liggen. handvat eraan stikken en klaar!