Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vastgebonden vechthonden
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Vastgebonden vechthonden
Heerlijk het zelfde allooi als de eigenaar waarschijnlijk die met een nekschot aan komt zetten.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
hmm als ik het bericht zo volg is er gevraagd voor spoed opvang voor de honden omdat de eigenaresse op straat kwam te staan ,. lijkt me een van die wat moeilijkere zaken.... kan door van alles en nog wat komen.. nou ja politie schijnt ook genoeg te weten dus dat kan worden opgelost 
de reacties eronder,
grote griebels, dat is lekker volk 

de reacties eronder,

Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 20 jul 2018 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- dagmar88
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef:Heerlijk het zelfde allooi als de eigenaar waarschijnlijk die met een nekschot aan komt zetten.

Volgens de reacties is de eigenaar een mevrouw die op straat is komen te staan.
Er was vooraf een oproep gedaan, dat die vrouw nog van groningen naar amsterdam kon reizen met de honden, daarna niet meer verder. En dat de honden daar opgehaald konden worden voor een donatie.
Klinkt als een junk.
-
- Zeer actief
As het even tegen zit mag mevr haar longen ,hart en nieren doneren volgens de dierenliefhebbers..dagmar88 schreef:bouvierpoedel schreef:Heerlijk het zelfde allooi als de eigenaar waarschijnlijk die met een nekschot aan komt zetten.Mooi he.
Volgens de reacties is de eigenaar een mevrouw die op straat is komen te staan.
Er was vooraf een oproep gedaan, dat die vrouw nog van groningen naar amsterdam kon reizen met de honden, daarna niet meer verder. En dat de honden daar opgehaald konden worden voor een donatie.
Klinkt als een junk.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Zodra het woord nekschot valt kun je mij een emmertje brengen ongeacht.....
- Crescent
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Hier ooklaeken schreef:Zodra het woord nekschot valt kun je mij een emmertje brengen ongeacht.....
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Dat is tegenwoordig mode op Facebook geloof ik. Je ziet de ene na de andere doodsbedreiging voorbij komen.
Ja, het is niet oké dat mensen honden vastbinden aan een boom, of mishandelen of nog erger doodslaan of schoppen, maar die mensen die dan de dader met de dood bedreigen zijn net zo.
Ja, het is niet oké dat mensen honden vastbinden aan een boom, of mishandelen of nog erger doodslaan of schoppen, maar die mensen die dan de dader met de dood bedreigen zijn net zo.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Inderdaad tokkenvolk als je dat soort dingen roept waarom dan ook.gonnie schreef:Dat is tegenwoordig mode op Facebook geloof ik. Je ziet de ene na de andere doodsbedreiging voorbij komen.
Het is niet goed te praten dit soort acties maar zie deze tijd van het jaar maar eens je honden naar ene asiel te brengen , dat is ook bijna onmogelijk.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
- Zeer actief
klopt ze hebben de heksen jacht opnieuw leven ingeblazengonnie schreef:Dat is tegenwoordig mode op Facebook geloof ik. Je ziet de ene na de andere doodsbedreiging voorbij komen.

- Jackira
- Zeer actief
Ze zagen er ook niet slecht uit, in de schaduw en met een muilkorf zodat ze niet met een vangstok gepakt hoeven worden en er niks kan gebeuren. Hoewel ik zo'n snuitje niet handig vind met dit weer. Ik denk dat het een situatie is waarin iemand niet anders kan ook al wil ik het niet goed praten.
-
- Zeer actief
Als je net van je laatste centen eten moet kopen dan is het afstandsgeld bij een asiel ook niet op te hoesten.Denk zo maar dat je met 2 honden ook over de 3000 piek heen zit wil het dierenasiel ze aannemen . En dan nog nemen sommige dierenasielen geen SPA's. Dus het probleem créeerd zichzelf ook een beetje.

- Tineke
- Zeer actief
In de regel willen asiels wel meewerken hoor , mits er plaats is uiteraard. En dat kost echt geen 3000 euro, soms laten ze afstandsgeld zelfs vallen is mijn ervaring als het welzijn van de honden in het gedrang komt.bouvierpoedel schreef:Als je net van je laatste centen eten moet kopen dan is het afstandsgeld bij een asiel ook niet op te hoesten.Denk zo maar dat je met 2 honden ook over de 3000 piek heen zit wil het dierenasiel ze aannemen . En dan nog nemen sommige dierenasielen geen SPA's. Dus het probleem créeerd zichzelf ook een beetje.
Maar rond deze tijd zitten ze gewoon vol ,dit is de tijd van het jaar dat elke allergie opspeelt , honden plots geen kinderen meer verdragen, roedels niet meer samengaan kortom vakantietijd.
Ik durf te wedden dat zeker 80% van wat nu herplaatst gaat worden of afgeleverd bij een asiel de baasjes tussen nu en twee weken op vakantie gaan.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Eigenlijk is dat best slim al is het misschien niet eens zo bedoeld.Cleva schreef:Dat weet ik niet. Als je een heel klein beetje meegekregen hebt van de zelfkant van de maatschappij dan begrijp je het misschien beter.Nanna schreef:De actie op zich is natuurlijk van geen kant goed te praten.
Soms is het gewoon kiezen tussen dit of erger.
Met een psychiatrisch probleem of een drugsverslaving kun je al niet meer naar een blijf-van-mijn-lijfhuis voor zover dat uberhaupt met honden kan en dan maar niet vluchten is ook niet altijd een optie.
Het zijn goed doorvoede honden met dure spullen. Ik heb niet het idee dat het om desinteresse gaat. Soms kan het gewoon echt niet anders.
Deze honden zijn op deze manier beter af dan in een asiel waar ze waarschijnlijkn niet meer uit komen nadat ze een paar weken geweest zijn omdat ze dan gaan blaffen en doen. Nu zitten ze netjes kijkend in de krant.
Ik had ook de grootste moeite om een woning te vinden met een hond toen ik op straat kwam te staan. Ik ben van hot naar her getrokken met dat beest. Het scheelt dat Gol zo flexibel en braaf is, anders had het niet gekund.
Met twee honden is het helemaal lastig.
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Stabij x golden
- Aantal honden: 1
Gister zag ik deze twee idd voorbij komen op fb voor een noodopvang werd veel opgereageerd en vanmiddag las ik dit kookte van woede weet de naam van de gene die ze op fb gezet heeft maar das niet de eigenaar
-
- Zeer actief
koken van woede is niet zo slim met deze temperaturen.. als alles en iedereen zo`n persoon laat zitten dan moeten ze wat eeAngela2109 schreef:Gister zag ik deze twee idd voorbij komen op fb voor een noodopvang werd veel opgereageerd en vanmiddag las ik dit kookte van woede weet de naam van de gene die ze op fb gezet heeft maar das niet de eigenaar