Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bobo
Moderator: moderatorteam
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Re: Bobo
Ja daar kom je dus niet mee weg hé.
Ik upload mijn foto’s via tinypic, je klikt op bestand kiezen en daaronder staat het formaat wat je kunt kiezen.
Kies dan message board en dan op uploaden.
Soms moet je dan iets invullen bij de spamfilter.
Als je dat gedaan hebt komen er allemaal gele balkjes tevoorschijn.
Klik dan op berichten en forums en dan verschijnt er een zwart balkje en klik je op alles selecteren, daarna op kopiëren.
Dan ga je terug naar je bericht en klik je weer dan verschijnt er weer een zwart balkje en klik je op plakken.
Klinkt heel wat maar als je het 1 of 2 keer gedaan hebt dan is het simpel.
Ik upload mijn foto’s via tinypic, je klikt op bestand kiezen en daaronder staat het formaat wat je kunt kiezen.
Kies dan message board en dan op uploaden.
Soms moet je dan iets invullen bij de spamfilter.
Als je dat gedaan hebt komen er allemaal gele balkjes tevoorschijn.
Klik dan op berichten en forums en dan verschijnt er een zwart balkje en klik je op alles selecteren, daarna op kopiëren.
Dan ga je terug naar je bericht en klik je weer dan verschijnt er weer een zwart balkje en klik je op plakken.
Klinkt heel wat maar als je het 1 of 2 keer gedaan hebt dan is het simpel.

- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Na een "zeer kort"
gesprek met Kees ben ik heel erg blij dat Bobo een plek heeft gevonden. En Kees, hier nog een paar veren in je reet, je hebt hier wel degelijk wat voor gedaan!
Geef Bobo maar een dikke kus als hij er is van ene Demi uit Amersfoort

Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
-
- Zeer actief
Wat fijn zeg! Goed dat je man toch ook aangaf te willen gaan kijkenStapper schreef:Jazeker, na de vakantie. Het ging goed samen met Bente en is zachtaardig met onze dochter.
![]()
Kortom het klopte

Nu aftellen, en een nieuwe naam dus verzinnen las ik?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Demi schreef:Na een "zeer kort"gesprek met Kees ben ik heel erg blij dat Bobo een plek heeft gevonden. En Kees, hier nog een paar veren in je reet, je hebt hier wel degelijk wat voor gedaan!

Wat je zegt ben je zelfffff 

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Wel alert op blijven, typisch Grote Zwitsergedrag en zolang Bobo nog niet bij de roedel (volgens haar) hoort kan ze flink in de aanval gaan.Stapper schreef:Bente reageerde iets beschermend/jaloers.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
O wat goed. Ik dacht vanmorgen ineens aan deze hond en dacht die heeft gast inmiddels wel iemand gevonden.
Ook ik wil foto's zien
Ook ik wil foto's zien

It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
- Zeer actief
Tof dat je meedenkt, gelukkig heeft ze dat nooit gedaan.bram en thijs schreef:Wel alert op blijven, typisch Grote Zwitsergedrag en zolang Bobo nog niet bij de roedel (volgens haar) hoort kan ze flink in de aanval gaan.Stapper schreef:Bente reageerde iets beschermend/jaloers.
Na de vakantie zal ik me storten op foto's plaatsen van Bente en Boet.
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Staan ze om bekend, zeker als het om kinderen gaat. Die zijn van hun en daar dient iedereen en alles met zijn tengels af te blijven want ze grijpen zo in.Stapper schreef:Tof dat je meedenkt, gelukkig heeft ze dat nooit gedaan.bram en thijs schreef:Wel alert op blijven, typisch Grote Zwitsergedrag en zolang Bobo nog niet bij de roedel (volgens haar) hoort kan ze flink in de aanval gaan.Stapper schreef:Bente reageerde iets beschermend/jaloers.

Van harte met je nieuwe gezinslid… wat een leuk beest is t…
Die gaat een superhondenleven krijgen!!!
Die gaat een superhondenleven krijgen!!!
[quote="bram en thijs"][quote="Stapper"]Bente reageerde iets beschermend/jaloers.[/quote]
Wel alert op blijven, typisch Grote Zwitsergedrag en zolang Bobo nog niet bij de roedel (volgens haar) hoort kan ze flink in de aanval gaan.[/quote]
Dat is met twee daagjes wel over… ze moeten even beseffen dat er een nieuw lid bij is…
Wel alert op blijven, typisch Grote Zwitsergedrag en zolang Bobo nog niet bij de roedel (volgens haar) hoort kan ze flink in de aanval gaan.[/quote]
Dat is met twee daagjes wel over… ze moeten even beseffen dat er een nieuw lid bij is…
-
- Zeer actief
Ach we hebben Bente al bijna 4 jaar en zo fel is ze gelukkig nooit. Onze schapenhoed juf zegt ook altijd " Bente geeft de schapen altijd een keuze, of je doet het zelf of ik help je even." En de schapen kiezen er meestal voor om te doen wat zij vraagt. Ze is eigenwijs, manipuleert, je moet erom lachen. En daarbij komen er regelmatig andere honden over de vloer die aandacht vragen en krijgen en dat accepteerd ze ook. Ze laat wel blijken dat ze jaloers is maar is niet vals.bram en thijs schreef:Staan ze om bekend, zeker als het om kinderen gaat. Die zijn van hun en daar dient iedereen en alles met zijn tengels af te blijven want ze grijpen zo in.Stapper schreef:Tof dat je meedenkt, gelukkig heeft ze dat nooit gedaan.bram en thijs schreef:Wel alert op blijven, typisch Grote Zwitsergedrag en zolang Bobo nog niet bij de roedel (volgens haar) hoort kan ze flink in de aanval gaan.Stapper schreef:Bente reageerde iets beschermend/jaloers.
En dat mag. Dus Bente en Boet dat gaat helemaal goed komen maar we blijven natuurlijk wel allert
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Welke veranderingStapper schreef:Heb je de verandering door Kees?

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Wat waren er nog meer voor namen dan.?Stapper schreef:Ja, niet belangrijk voor andere maar als gezin hadden we bijna oorlog

-
- Zeer actief
Ja dat is niets.Stapper schreef:Woef, Joekel, Boris, Bliksem, Peppa big, Bernhard, Nanou, Balloe, Hondje, Woezel, B2.
Niet zeiken mama is de baas , Boet en niet anders .

-
- Zeer actief
Ja die kinderbijslag is ook zo'n dingetje . Die heb je voor Boet nodig om hem aan het vreten te houden. Wat een dilemma's in het leven.Stapper schreef:Ik zou ze er bijna om weg doen. Maar ja dan mis ik ook de kinderbijslag . Boet " hij die zijn wensen kenbaar maakt". Voor iemand die met zo weinig tevreden is is het handig om zo'n naam te hebben

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Hej, leuk en fijn dat hij een nieuw baasje heeft
Boet is een leuke naam broer (of goede vriend) in Afrikaans

Boet is een leuke naam broer (of goede vriend) in Afrikaans

-
- Zeer actief
Wat leuk dat het nog zo'n mooie betekenis heeft. Al vinden andere het nog zo'n suffe naam als ik snel vertel welke mooie betekenis het heeft durven ze niet meer
We zijn nu op vakantie maar mr Stapper heeft al aangegeven deze voor Boet in te willen korten. Tot zover mijn verstandig man, mijn rots in de branding, 1 week ipv 4 vind ik echt te kort.
maar eerder ophalen gaan we hem zeker. 

We zijn nu op vakantie maar mr Stapper heeft al aangegeven deze voor Boet in te willen korten. Tot zover mijn verstandig man, mijn rots in de branding, 1 week ipv 4 vind ik echt te kort.

-
- Zeer actief
Die moet wel veel van je houden of zou het angst zijn.Stapper schreef:Wat leuk dat het nog zo'n mooie betekenis heeft. Al vinden andere het nog zo'n suffe naam als ik snel vertel welke mooie betekenis het heeft durven ze niet meer![]()
We zijn nu op vakantie maar mr Stapper heeft al aangegeven deze voor Boet in te willen korten. Tot zover mijn verstandig man, mijn rots in de branding, 1 week ipv 4 vind ik echt te kort.maar eerder ophalen gaan we hem zeker.

Leuk Boetje die thuis kan komen.

-
- Zeer actief
Mooi zo laten , waarom iemand pijn doen om het te vertellen.Stapper schreef:Uiteraard angst, het koste wat tijd en heb ik hard voor gewerkt. Uiteraard vermoed de mr Stapper dit niet. Hij denkt dat het liefde is.