Bedankt allemaal voor de reacties! Geeft veel inzicht en het is fijn te lezen dat mensen actief meedenken
Zamunda schreef:Lizzie. schreef:georges schreef:Gewoon uit interesse: aangezien toch al een hele hoop mensen het bericht gelezen heeft, maar niemand reageert, vraag ik me af waarom? Wat schrikt jullie af?
Gewoon uit interesse hoor, waarom post jij nauwelijks op het forum, lees je merendeel mee? vraag mij af wat je afschrikt zou graag willen zien dat jij je hierover ook verantwoordt zoals jij dit van anderen vraagt

Misschien wil georges gewoon leren van onze reacties, begrijpen waar het knelpunt zit en daar mogelijk aanpassingen voor bedenken ipv ons ter verantwoording roepen

. Ik voel me in elk geval niet ter verantwoording geroepen hoor.
Dit inderdaad! En ik lees vooral mee omdat dit mijn eerste hond is, en ik beduidend minder kennis bezit dan andere mensen hier
lucie schreef:georges schreef:Gewoon uit interesse: aangezien toch al een hele hoop mensen het bericht gelezen heeft, maar niemand reageert, vraag ik me af waarom? Wat schrikt jullie af?
haha, ik ben er zo eentje. Het lijkt me een heerlijke hond en hij zou hier best welkom zijn, ware het niet dat ik diep in Frankrijk woon…. da's wel héél ver rijden
Bah, voor een goed adresje voor een maand heb ik dat er zeker voor over. Dan maken we er een weekendje Frankrijk van (en moest het niet klikken nemen we hem uiteraard weer mee naar huis). Waar zit je ergens?
veertje schreef:Ik heb geen idee of je werk doet waarbij het kan, maar zou je hem in overleg niet mee kunnen nemen? Misschien niet alle dagen, maar al zijn het er één of twee per week, dat scheelt toch al. Misschien dat een buur dan nog een dagje in de week wil oppassen? Dan blijven er nog maar enkele dagen over dat hij thuis moet blijven.
Misschien is het dan een maand een beetje inschikken voor alle partijen, maar als je weet dat het tijdelijk is, is dat niet onoverkomelijk.
Dit is inderdaad een "worst case scenario" waar mijn vriend en ik over aan het denken zijn. Maar voor meer rust voor hem (en ons) gaat de voorkeur toch uit naar een maandje logeren. Bedankt voor het meedenken in elk geval!
Inge schreef:Ik weet wel een pension die wellicht nog ruimte heeft vlak over de grens hier in Nederland.
Kan je me de gegevens daarvan doorspelen? Een extra optie kan nooit kwaad!
zoe2710 schreef:Hier ook de periode, woon zelf in Mechelen, dus absoluut niet ver. Maar een maand is lang en de periode is ook niet ideaal.
Jammer, da's inderdaad dichtbij! En voor een kortere periode, zou dat een optie zijn? Als het niet past uiteraard geen enkel probleem!