en dat is leuk

Heel leuk

even 2 close-ups

Moderator: moderatorteam
sjm schreef:Ohhhh wat leuk! Leuk dat Jessie 't zo leuk vindt zeg. Zahra staat erin als een geslagen hond en durft haar pootjes niet neer te zetten. Die staat er dus als een mishandelde flamingo in.
Heb je een balkon? Het badje is niet zo groot hoor, doorsnede 120 cm en 30 cm hoog.petra1 schreef:Haha, wat een leuke foto die derde!
Ik zou willen dat ik een tuin had, dan kregen mijn honden ook een badje.
Nee, helaas ook niet.Caro. schreef:Heb je een balkon? Het badje is niet zo groot hoor, doorsnede 120 cm en 30 cm hoog.petra1 schreef:Haha, wat een leuke foto die derde!
petra1 schreef:Nee, helaas ook niet.Caro. schreef:Heb je een balkon? Het badje is niet zo groot hoor, doorsnede 120 cm en 30 cm hoog.petra1 schreef:Haha, wat een leuke foto die derde!
Alleen een heel klein tuintje voor, wat officieel ook niet van mij is, en wat ook niet afgezet is.
Ja, maar aan de andere kant: ze kennen het niet, dus ze missen het ook niet.Caro. schreef:petra1 schreef:Nee, helaas ook niet.Caro. schreef:Heb je een balkon? Het badje is niet zo groot hoor, doorsnede 120 cm en 30 cm hoog.petra1 schreef:Haha, wat een leuke foto die derde!
Alleen een heel klein tuintje voor, wat officieel ook niet van mij is, en wat ook niet afgezet is.
Jakkes
Heb gewoon een badje binnen staan.petra1 schreef:Haha, wat een leuke foto die derde!
Hier 'moest' het bijna ook wel hoor: nog drukke jonge hond, water in de buurt is niet meer goed dus ze kan niet meer zwemmen én eenpetra1 schreef: Ja, maar aan de andere kant: ze kennen het niet, dus ze missen het ook niet.
En ik geniet gewoon van Jessie die het geweldig vind!
Haha, daar wordt mijn laminaat niet gelukkig van, denk ik zo.dagmar88 schreef:Die sprong.
Heb gewoon een badje binnen staan.petra1 schreef:Haha, wat een leuke foto die derde!
Ja, dan moet het inderdaad wel.Caro. schreef:Hier 'moest' het bijna ook wel hoor: nog drukke jonge hond, water in de buurt is niet meer goed dus ze kan niet meer zwemmen én eenpetra1 schreef: Ja, maar aan de andere kant: ze kennen het niet, dus ze missen het ook niet.
En ik geniet gewoon van Jessie die het geweldig vind!
huis wat echt bloedheet wordt (rond de 30/31 graden afgelopen dagen).
Dus ik moest wat verzinnen om haar af te koelen en om haar nog wat energie te laten kwijtraken.
Nâh, hoe kan dat? Als ze van water houden, dan moeten ze zoiets toch eigenlijk ook leuk vinden?Rami schreef:Geweldig!
Maar ben ook jaloers. Heb precies hetzelfde badje maar de stinkerds hier vinden er niets aan. Had graag ook zulke leuke foto’s gemaakt. Maar ze staan er met zure gezichtjes in totdat ik ze er weer uit getild heb....
Ze is wel gegroeid, maar niet mega hoor: toen ze kwam was ze 12.5 kilo en nu 16.7 kilo (8 weken later dus).DeDiana schreef:Haha, eindelijk!Fijn dat het goed in de smaak valt!
Lijkt het maar zo door de foto's, of is ze inderdaad flink gegroeid? Ze ziet er zo groot uit opeens!
Ik ga even naar buiten en voelen... nee, op de bodem zitten ribbeltjes. Het is wel gewoon plastic allemaal, dus geen zachte bodem ofzo,veertje schreef:Feest!![]()
Zo'n badje moet hier ook maar komen. Tess past net met 4 poten in de schelp en ik vind hem veel te glad. Is deze ook glad?
Haha leuk!Tamara81 schreef:Haha, wat een pret! Dat geeft tenminste nog een beetje verkoeling![]()
Ik heb ook een badje op het balkon waar Lanai heel graag in speelt. Ze vind het geweldig om volgezogen piepspeelgoed leeg te knijpen, of om te zien hoe ik het leeg knijp en ons allebei nat spetter.
Dit was de enige 'actie' die niet helemaal wazig wasZamunda schreef:Haha, heerlijk pretding is het. Die derde foto
, goed getimed!
Manu is ook bang van de tuinslang en daar is echt nooit iets mee gebeurdbilly schreef:Wat een heerlijke waterpret foto's![]()
Hier zijn ze dol op zwemmen maar zon badje vinden ze niets![]()
Dirk is al heel erg bang van de tuinslang, daar is wel eens iets mee gebeurt denk ik, al betert het wel
Dirk is van bijna niets bangManuma schreef:Manu is ook bang van de tuinslang en daar is echt nooit iets mee gebeurdbilly schreef:Wat een heerlijke waterpret foto's![]()
Hier zijn ze dol op zwemmen maar zon badje vinden ze niets![]()
Dirk is al heel erg bang van de tuinslang, daar is wel eens iets mee gebeurt denk ik, al betert het wel
Ook zo dol op water maar aan badjes doen we niet! Die zijn eng en glibberig. Ik heb ook een heel leuke drinkfontein gekocht maar dat vindt hij ook heel eng