Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sofi's Glitter Litter is uitgevlogen
Moderator: moderatorteam
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Sofi
Heel verstandig dat je een niet-fitte Sofi niet laat dekken. Heb je mooi de tijd om rustig een nieuwe reu uit te zoeken
-
- Zeer actief
Dan alleen nog maar meer tijd om een nog idealere Heer Sofi te vinden. Wel een beetje aanmaken, mijn vorige hond werd om de 4 maanden loops, het kreng.
Izzy ook, elke 4 maanden prijs en tussentijds was het leven stóm en lag ze de hele dag te zuchten op de bank. Tot ze in de schijndracht schoot en zich 24/7 zorgen ging maken om een piepspeeltje. Ik werd er zelf chagrijnig van 

Yes! Al een jaar of 1,5 geleden. Verádeming. Geen hormonale schommelingen meer 

Re: Sofi (dekking geslaagd!)
Op het nippertje! 't Is nou de 14e dag maar Sofi voelde zich alweer een stuk beter en ik kwam een leuke Draadhaar-reu tegen in het bos. Dus we hebben het er maar op gewaagd 

De reu is heel vriendelijk, is 6 jaar en was ook heel lief tegen Ben.

Nee, nou Sofi jaagt eigenlijk helemaal niet, dus ik ben d'r niet bang voor. Kwestie van de pups goed opvoeden.Nanna schreef:Knappe combi. Ben je niet bang voor teveel jachtdrive?
Ik wou inderdaad eerst een kleinere reu, maar inderdaad, Sofi reguleert dat wel, dus die eis heb ik maar laten vallen. Ben benieuwd wat er uit komtCleva schreef:Ik zou het zelf niet durven maar dat is natuurlijk onzin. De teef reguleert de maat van de pups.

Nee, maar de eigenaar jaagt er veel mee. Dus dat zal wel goed zitten. Ik heb eigenlijk geen zin om dié discussie weer te voeren...dagmar88 schreef:Is ie wel getest?
- dagmar88
- Zeer actief
Nou, niet meteen zo aangebrand hoor.Sandra&co schreef:Nee, maar de eigenaar jaagt er veel mee. Dus dat zal wel goed zitten. Ik heb eigenlijk geen zin om dié discussie weer te voeren...dagmar88 schreef:Is ie wel getest?
Ja nou, we hebben het daar lang genoeg over gehaddagmar88 schreef:Nou, niet meteen zo aangebrand hoor.Sandra&co schreef:Nee, maar de eigenaar jaagt er veel mee. Dus dat zal wel goed zitten. Ik heb eigenlijk geen zin om dié discussie weer te voeren...dagmar88 schreef:Is ie wel getest?

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Nee, tenzij haar honden opeens reuen zijn geworden én gecoupeerd zijn?-Saskia- schreef:Tara toevallig op bezoek?
Laatst gewijzigd door Sandra&co op 04 aug 2018 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Ik denk dat ze de boel in de maling neemt. Hahaha
Er staat alleen bij die foto van die zogenaamde dekking: dekking geslaagd. Daarna niet meer.
Er staat alleen bij die foto van die zogenaamde dekking: dekking geslaagd. Daarna niet meer.
Laatst gewijzigd door gonnie op 04 aug 2018 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Re: Sofi (dekking geslaagd!)
Sandra&co schreef:Op het nippertje! 't Is nou de 14e dag maar Sofi voelde zich alweer een stuk beter en ik kwam een leuke Draadhaar-reu tegen in het bos. Dus we hebben het er maar op gewaagd

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik ben hier zo goed als zeker van.gonnie schreef:Ik denk dat ze de boel in de maling neemt. Hahaha

Wat voor foto's wil je dan nog meer zien?gonnie schreef:Ik denk dat ze de boel in de maling neemt. Hahaha

-
- Zeer actief
Hahaha.Sandra&co schreef:Wat voor foto's wil je dan nog meer zien?gonnie schreef:Ik denk dat ze de boel in de maling neemt. Hahaha
Er staat alleen bij die foto van die zogenaamde dekking: dekking geslaagd. Daarna niet meer.Viespeuk.
Groetjes Gonnie.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Dat zie je allemaal niet op de foto he of het een reu is en of hij gecoupeerd isSandra&co schreef:Nee, tenzij haar honden opeens reuen zijn geworden én gecoupeerd zijn?-Saskia- schreef:Tara toevallig op bezoek?
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Ja. Crisis. Nu is het verpest inderdaadFrootje schreef:Was er bijna die zomerforumrel waar iedereen op zat te wachten, zeg je zoiets.gonnie schreef:Ik denk dat ze de boel in de maling neemt. Hahaha

-
- Zeer actief
Ik kan het toch verkeerd hebben?Frootje schreef:Was er bijna die zomerforumrel waar iedereen op zat te wachten, zeg je zoiets.gonnie schreef:Ik denk dat ze de boel in de maling neemt. Hahaha
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Ik denk dat ook , ze wil dat er nu eindelijk een rel komtLongFields schreef:Ik ben hier zo goed als zeker van.gonnie schreef:Ik denk dat ze de boel in de maling neemt. Hahaha

*Zucht*Frootje schreef:Was er bijna die zomerforumrel waar iedereen op zat te wachten, zeg je zoiets.gonnie schreef:Ik denk dat ze de boel in de maling neemt. Hahaha
Beter gaat er iemand ánders dan een verdomd goede forumrel organiseren