Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik wou hem buiten zetten gisteravond, maar durfde hem niet met mijn handen te pakken, dus dacht pak een glas en een papiertje, maar bij het proberen is hij ontspant en weet nu niet waar hij zit.
Ben er niet bang voor en weet dat deze niet bij mij in de buurt komt, maar toch had ik gisteren beetje raar gevoel bij.
Dacht dat je hem met dat aardappelschil mesje te lijf was gegaan.
Weet je dat spinnen snachts over je gezicht lopen en dat mensen in hun slaap heel wat spinnen opeten.
bouvierpoedel schreef:Dacht dat je hem met dat aardappelschil mesje te lijf was gegaan.
Weet je dat spinnen snachts over je gezicht lopen en dat mensen in hun slaap heel wat spinnen opeten.
Dat is een fabel.
Ik heb juist laatst iets gezien dat het niet waar is.
Ik vind spinnen leuk Ik had er hier aardig wat, had ze zelfs een naam gegeven Sebastiaan Sr. die onder het tv meubel woonde, maakte 's avonds een paar patrouilles door de woonkamer: Dan hoorde je z'n pootjes zelfs tikken op het laminaat, zo groot was hij.
Maar toen kwam Mies hier wonen en daarna had ik geen (levende) spinnen meer