Zijn er meer honden met zulke eeuwige baby-faces?

Moderator: moderatorteam
Wat een heerlijk aandoenlijk terriër hoofdjeHillieS schreef:Jamie is bijna 8 (25 augustus).
Helaas geen scherpe foto. Maar dit was bij een heerlijk beekje op vakantie.
Izzie_Anneke schreef:Izzie heeft het niet per se qua uiterlijk maar wel in haar gedrag. Steevast zeggen mensen "Oh, ze is nog heel jong zeker". Ze is 4 en nog wat.
Ik denk zelf wel eens dat het te maken heeft met haar vroege castratie, volgens mij is ze rond een half jaar gecastreerd. Ik heb er geen enkel bewijs voor dat dat haar gedrag verklaart hoor, maar dat lijkt me zo. Vroeg de hormonen in de war schoppen doet iets denk ik zo maar.
dagmar88 schreef:Dat zeggen ze van niko ook. Die is acht, grijs en staat met drie poten in het graf.
Sandra&co schreef:
Ja, heerlijk. Ze weet precies wanneer ze d'r whaleface op moet zetten (oortjes plat zodat d'r hoofd boller lijkt, ogen groot). Niet uit stress, maar omdat ze iets wil zien gebeuren. Een hand die haar aait. Vreten. Iets dat ze toppie vindt. En als ze moe wordt, wordt 't nog erger.
Wat een prachtig bordertjeRamiek schreef:Spetter, zelfs toen ze drachtig was vroegen mensen of ze een pup was
Dank je!laeken schreef:Wat een prachtig bordertjeRamiek schreef:Spetter, zelfs toen ze drachtig was vroegen mensen of ze een pup was
Ja! Vreselijke charmeurslaeken schreef:Kijk! Niet te weerstaan....
Ja he, ik zwijmel ook regelmatig weg als hij weer eens zo kijktlaeken schreef:Wat een heerlijk aandoenlijk terriër hoofdjeHillieS schreef:Jamie is bijna 8 (25 augustus).
Helaas geen scherpe foto. Maar dit was bij een heerlijk beekje op vakantie.