Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Moderator: moderatorteam
Persoonlijk zou ik niet beginnen met een kippenpoot na een weekje Smuldier (in de meeste varianten zit niet eens bot dus als je pech hebt kan je hond het bot nog niet eens aan) en ik vind een kippenpoot ook meer wat voor wat meer ervaren kluivers. Het is toch een dikker bot. Elmo BARFt elke week en die had van de week allemaal scherpe stukken aan zijn kippenpoten zitten. Die heeft hij dan ook laten liggen, gelukkig. Om te beginnen zou ik eerder kiezen voor een kippennekje.Persistence schreef:Goh dat klinkt vast stom maar het is nog niet in me opgekomen om dat eens te geven. Ik dacht dat dat dunne, scherpe botje wat aan het pootje vastzit wel eens kon blijven hangen in de keel ofzo.
Mijn pup 3. Die eet ook kipkluifjes.Peter27 schreef:Ach het hondje weegt ruim 20kg. En de vleugeltjes waren op bij de slager. Een aangezien hij erg beheerst eet vond ik het wel prima.
Dat mag je ook zelf kiezenPeter27 schreef:Ach het hondje weegt ruim 20kg. En de vleugeltjes waren op bij de slager. Een aangezien hij erg beheerst eet vond ik het wel prima.
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk