Hij eet dus vreselijk moeilijk. En begint nu af te vallen. Ik heb hem nog niet gewogen, maar begin het wel te zien. Brokken of natvoer, maakt niet uit, hij blieft het niet. Je ziet hem elke keer kijken; Nee dank je, eet dat zelf maar..
Hij kwam bij de fokker vandaan met Eukenuba voor kleine pups dat ging een weekje goed, toen begon hij met lange tanden te eten en had hij een kleine groei achterstand, want ja, niet eten is niet groeien. Lul.
Toen dacht ik, nou dan misschien een andere brok? Wat blijkbaar fout was, want ik had het moeten laten staan totdat ie het wél at. Ja daar was ik zelf ook wel opgekomen, maar daar lag juist het probleem, dat deed ie niet.
Nieuwe brok werd Royal Canin voor teckels. Nou dat is een tijdje een feest geweest. Hij blij, ik blij. Soort van, want ik vind Royal Canin eigenlijk vreselijk. Veels te veel rotzooi.
En van de een op de andere dag wilde hij dat ook niét meer. Gloeiendegloeiende.
Toen nog een blauwe maandag Edward&Cooper?? geprobeerd. 20 soorten natvoer en nu weet ik het dus niet meer.
Natvoer was oa: Renske, Taste of the Wild, Rodi, Royal Canin en nog vast wel wat andere merken. Ik heb zoveel gekocht en ook weer weggeven aan mensen met wél een gft bak hond.
Ontlasting is en blijft goed en hij glanst als een kastanje.
Maar het zou ook wel fijn zijn als hij weer iets ging eten.
Zijn er mensen hier met tips of ervaringen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk