Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De hondjes vinden het heerlijk en de baasjes struinen er ook graag een uur of twee doorheen. Vandaag had het andere baasjes weer mooie plekjes ontdekt dus die post ik hier maar even.
Het is zoooo lekker rustig daar. Komt geen kip tegen. Wel edelherten en zwijnen. De paden zijn begroeid met gras zo weinig mensen lopen daar terwijl het echt waanzinnig mooi is. En er zitten wel eens wolven.
Het is echt een woud! Soms loop je op paadjes waar het gewoon donker is omdat de beuken of dennen zo groot en dicht zijn dat alle licht weg is. En dan staat er op het einde van het pad ineens een enorm edelhert naar je te staren. Het is echt een fantastisch bos. Ik zie het vanuit de tuin liggen dus mochten er wolven komen weer hoor ik ze in de slaapkamer
Sekreetje schreef:Prachtig! Al ben ik zo'n ei dat daar niet alleen zou durven lopen. Zie dan achter alle bomen monsters staan.
ik ben net zo'n ei.. waar laeken aan de ene kant tegen dit bos aankijkt, kijk ik er tegen de andere kant tegenaan... en ik kom er nooit... veel te bang dat ik wild tegenkom,het wemelt er van de teken en ik heb geen overzicht (zie mijn actuele willemtopic in opvoeding )
Sekreetje schreef:Prachtig! Al ben ik zo'n ei dat daar niet alleen zou durven lopen. Zie dan achter alle bomen monsters staan.
ik ben net zo'n ei.. waar laeken aan de ene kant tegen dit bos aankijkt, kijk ik er tegen de andere kant tegenaan... en ik kom er nooit... veel te bang dat ik wild tegenkom,het wemelt er van de teken en ik heb geen overzicht (zie mijn actuele willemtopic in opvoeding )
Stom hè! Terwijl ik het geweldig vind om wild te spotten met iemand erbij. En ik eigenlijk tijdens het wandelen ook het liefst niemand tegen kom. Ach ja....maar ik rook niet.
Stom hè! Terwijl ik het geweldig vind om wild te spotten met iemand erbij. En ik eigenlijk tijdens het wandelen ook het liefst niemand tegen kom. Ach ja....maar ik rook niet.
Mooie foto's en het klinkt als een heerlijk wandelgebied. Ik zou er uren alleen kunnen wandelen alleen dan wel met een aangelijnde hond.
Mijn vorige hond is ook eens gepakt door een zwijn en ook een hond van mijn uitlaatdienst.
Charlotte* schreef:Mooie foto's en het klinkt als een heerlijk wandelgebied. Ik zou er uren alleen kunnen wandelen alleen dan wel met een aangelijnde hond.
Mijn vorige hond is ook eens gepakt door een zwijn en ook een hond van mijn uitlaatdienst.
Gaan die van jou niet op jacht als ze wat ruiken?
Jawel. Guus gaat zelfs achter edelherten aan. Ik ben dus wel scherp op de honden en of ze in de jachtmodus gaan. Tot nu toe kan ik hem altijd terugroepen en corrigeren met mijn stem. Dan lijn ik hem in dat moment aan. Ze zijn klein en lopen sowieso nooit ver voor ze iets zien. Dan brul ik zodra ik de jacht in de honden zie komen en dan stoppen ze even.
Die ene keer liep mijn partner met de honden en die let minder op. Toen is Guus dus achter een groep edelherten aan gegaan die op hun dooie gemak weg paradeerden. Ik denk dat hij bang zal zijn voor zwijnen en dan zelf wel eieren voor zijn geld kiest. De vroege lente met de biggen vermijd ik overigens met de honden.