Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Eurasier
- Aantal honden: 1
voorstellen
Vanmiddag kwam ik een super enthousiaste vrouw tegen in het bos. Ze vond mijn hond zo leuk dat ze er graag wat foto's van wilde maken en legde uit dat ze die op dit forum zou posten. Buiten dat ik het leuk vond dat ze foto's van mijn Kai wilde maken leek het me ook wel interessant, zo'n forum. Ik zit bij verschillende eurasier en eurasier/keeshond groepen maar een algemeen hondenforum kon ook wel leuk zijn.
Zo kwam ik hier dus eerst de mooie foto's van onze Kai tegen. En een paar uur later de fijne oordelen van mensen. Waar ik dus graag even op zou reageren. Maar wat blijkt? Dat kan niet zonder dat ik me kan voorstellen. Waar ik eigenlijk al geen zin meer in heb nadat ik van de 5 reacties er 4 wel erg oordelend en apart vind. Maar anders kan ik niet reageren op het onderwerp wat over mijn eigen hond gaat, dus bij deze stel ik me even voor. Ik ben Karlijn en ik heb een hele lieve, leuke en vrolijke eurasier; Kai. Kai is echt mijn maatje en ben na 2 jaar nog steeds verliefd op hem.
Zo kwam ik hier dus eerst de mooie foto's van onze Kai tegen. En een paar uur later de fijne oordelen van mensen. Waar ik dus graag even op zou reageren. Maar wat blijkt? Dat kan niet zonder dat ik me kan voorstellen. Waar ik eigenlijk al geen zin meer in heb nadat ik van de 5 reacties er 4 wel erg oordelend en apart vind. Maar anders kan ik niet reageren op het onderwerp wat over mijn eigen hond gaat, dus bij deze stel ik me even voor. Ik ben Karlijn en ik heb een hele lieve, leuke en vrolijke eurasier; Kai. Kai is echt mijn maatje en ben na 2 jaar nog steeds verliefd op hem.
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Re: voorstellen
Hoi Karlijn,
Welkom op het Hondenforum.
Ik denk dat ik één van die reacties gaf. Laat het gaan, we zien je hond op een paar foto's en we kennen m helemaal (nog) niet, hij is vast anders dan wat wij kunnen zien van een foto
Zijn uitstraling is guitig en sullig op de foto's.
Vertel eens iets meer over hem als je wilt?
Welkom op het Hondenforum.
Ik denk dat ik één van die reacties gaf. Laat het gaan, we zien je hond op een paar foto's en we kennen m helemaal (nog) niet, hij is vast anders dan wat wij kunnen zien van een foto

Zijn uitstraling is guitig en sullig op de foto's.
Vertel eens iets meer over hem als je wilt?
-
- nieuw lid
Precies om die reden heb ik dus nogal moeite om het te laten gaan. Het is wel lekker makkelijk om van een paar foto's, zonder dat de eigenaar in zicht is, te oordelen. Ik geloof niet dat dat gebeurd zou zijn als het nanna's eigen hond was geweest, of als ik zelf de foto's zou hebben geplaatst.wolvster schreef:Laat het gaan, we zien je hond op een paar foto's en we kennen m helemaal (nog) niet, hij is vast anders dan wat wij kunnen zien van een foto![]()
En ik geloof ook niet dat er dan besef bij jullie is dat dit een openbaar forum is, dus dat ik alles kan lezen hoewel ik niet kan reageren. Ik was gistermiddag super blij en trots op de foto's, en ja dan kunnen dat soort reacties hard en kwetsend overkomen.
Kai is op mijn man na mijn grootste maatje. Hij is super slim en vrolijk, kan nog weleens eigenwijs zijn en heeft energie voor tien. Zwemmen, rennen en stoeien vind ie heerlijk maar hij ligt ook graag bij ons om te knuffelen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
-
- Zeer actief
welkom,
ja je hebt wat gemist
ow en op de foto`s van Nana reageer ik eigenlijk heel weinig omdat we meestal toch de ogen niet zien
...... vind ik gewoon wat minder leuk..

Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 28 aug 2018 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
Welkom, heb natuurlijk gelijk naar de foto's gekeken en de reacties gelezen. Mooie kop heeft je hond.
Tja sommige reacties zijn wat melig met een beetje venijn. Geeft wel weer hoe het hier werkt.
Kom je ook in andere topic's tegen. Maar ook bezorgdheid, medeleven, steun, raad, plezier.
Kortom net als overal in de wereld.
Geniet van de mooie foto's die je nu van je hond hebt.
Tja sommige reacties zijn wat melig met een beetje venijn. Geeft wel weer hoe het hier werkt.
Kom je ook in andere topic's tegen. Maar ook bezorgdheid, medeleven, steun, raad, plezier.
Kortom net als overal in de wereld.
Geniet van de mooie foto's die je nu van je hond hebt.
-
- Zeer actief
Welkom hier!
Ik vind dat je een prachtige hond hebt!
En nee, zulke reacties zijn niet leuk over je hond. Maar probeer je er niets van aan te trekken.
Met andere dingen kan het hondenforum weer super waardevol zijn en is er echt veel medeleven en meedenken etc!
Ik vind dat je een prachtige hond hebt!

Met andere dingen kan het hondenforum weer super waardevol zijn en is er echt veel medeleven en meedenken etc!
-
- nieuw lid
Dankjewel allemaal. Hopelijk kom ik er ook nog achter dat het forum heel positief kan zijn, ik zal eens rond gaan kijken. Het is in ieder geval heel uitgebreid 

-
- nieuw lid
Dankjewel allemaal. Hopelijk kom ik er ook nog achter dat het forum heel positief kan zijn, ik zal eens rond gaan kijken. Het is in ieder geval heel uitgebreid 

Ja, dat is ze wel een beetje jaKarcalijn schreef:(...)een super enthousiaste vrouw(...)

Voor de rest...tja. Als je hier langer rondhangt zul je het beste toch een dikke huid beginnen te kweken wat dat soort opmerkingen betreft. Het forum verandert (gelukkig) nooit. Dit vat het mooi samen:
Mensen zijn hier over het algemeen gewoon niet te schuw om hun mening te geven. Dat kan positief of negatief zijn.Tja sommige reacties zijn wat melig met een beetje venijn. Geeft wel weer hoe het hier werkt.