Moderator: moderatorteam
Het is er echt betoverend mooi! Heel groen met veel varens, overal water en je struikelt er over de paddenstoelen.Ήυs schreef:Mooi zeg!
Gaaf hè, die roofvogelTamara81 schreef:Die roofvogel! Wow! Hoe dichtbij was die?
Het is toch echt een prachtbos. Ik moet even kijken of ik er binnenkort eens heen kan met de hond.
Jullie hebben me geïnspireerd in ieder geval.
De paddenstoelenfoto is mooi![]()
Heeft Joy ook gezwommen daar?
Ik kende het dus niet, terwijl het nog geen half uur rijden is. Zo'n mooi bos had ik in de polder eigenlijk niet verwacht. Voor jou ook handig dat er verharde paden zijn, lijkt mewolvster schreef:Wauw, ik ben er al eens geweest en ik moet duidelijk weer eens terug!
Er is veel water, maar niet echt geschikt om te zwemmen.Tamara81 schreef:Die roofvogel! Wow! Hoe dichtbij was die?
Het is toch echt een prachtbos. Ik moet even kijken of ik er binnenkort eens heen kan met de hond.
Haha, ja toch?GrethavW schreef:Zo, dat heb je snel gedaan!![]()
En wat leuk dat je genoten hebt.
Ben wel enorm jaloers op de foto's van de buizerd! Het stikt ervan in de Polder, maar het is me nog nooit gelukt er 1 op de foto te krijgen.![]()
Je foto's zijn erg mooi.
Thuis is ze onder de douche gegaanGrethavW schreef:Er is veel water, maar niet echt geschikt om te zwemmen.Tamara81 schreef:Die roofvogel! Wow! Hoe dichtbij was die?
Ook mogen honden er niet los en daar wordt streng op gecontroleerd.