Gefeliciteerd met de loopsheid
Hier dus 4 Spaanse prinsesjes, waarvan 1 de kroonopvolgster is. Als zij het 's nachts koud heeft, graaft ze mij de hele nacht wakker. Zij is de eerste die een pyjama aankrijgt 's nachts, ik slaap graag 's nachts. Als het wat kouder wordt, wordt ze ook nog toegedekt met een heerlijke fleecedeken. Uiteraard loopt deze knappe, vrijwel blote dame ook in jas. De hofdames ontlasten zich uiteraard niet efficient tegelijkertijd, dus wordt er vaak stil gestaan. We beginnen met een shoftshell body, totdat de dame in kwestie weer te hard gaat bibberen buiten. Vervolgens krijgt ze haar met fleece gevoerde softshell jas aan (met warme buikflap). Uiteraard aangevuld met een heerlijk warme gebreide kol. Als het nog kouder is, gaat haar pyjama er nog onder. Met dat hele gure, ijskoude weer van afgelopen winter, zat er ook nog een regenjas overheen. Ze kon nog lopen hoor, bibberend

En nog viel ze af en moest ik haar behoorlijk extra voeren. Eigenlijk heeft ze zo'n ninja pak nodig
Als Kenia het koud heeft, gaat ze heel zielig en met bolle rug naast mij zitten te shaken. Kiki bibbert en kijkt mij heeeeeeeeel zielig aan. Als ze het 's nachts koud heeft, kruipt ze heel dicht, en dan nog dichter, tegen mij aan. Daar word ik wakker van 's nachts. En dat wil ik niet. Dus ja, het spul slaapt met pyjama en loopt in jas als het kouder wordt. Is afhankelijk per hond wanneer en wat er gedaan wordt. Loba is best stoer, maar die heeft ook heel ander haar.