Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Slopen van baby spullen
Moderator: moderatorteam
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Slopen van baby spullen
Dana heeft nu voor de 4e keer iets gesloopt wat van de baby is (of baby gerelateerd is).
Maand geleden heeft ze zowel mijn hand kolf als mijn elektrische kolf kapot gebeten.
Vandaag stond mijn tas niet in de gang en heeft ze de rits open gemaakt en mijn handkolf eruit gehaald en gesloopt. Ik was een uurtje weg.
Ook heeft ze laatst 2 knuffels gesloopt. Terwijl er in de woonkamer 5 andere knuffels liggen die van de honden zijn en al maanden er liggen. Dana sloopt nooit. Behalve als er wat is, normaal doet ze het als ik niet goed in mijn vel zit.
Ik zit goed in mijn vel, maar ik weet nu niet zo goed wat ik hiermee moet.
Maand geleden heeft ze zowel mijn hand kolf als mijn elektrische kolf kapot gebeten.
Vandaag stond mijn tas niet in de gang en heeft ze de rits open gemaakt en mijn handkolf eruit gehaald en gesloopt. Ik was een uurtje weg.
Ook heeft ze laatst 2 knuffels gesloopt. Terwijl er in de woonkamer 5 andere knuffels liggen die van de honden zijn en al maanden er liggen. Dana sloopt nooit. Behalve als er wat is, normaal doet ze het als ik niet goed in mijn vel zit.
Ik zit goed in mijn vel, maar ik weet nu niet zo goed wat ik hiermee moet.

Re: Slopen van baby spullen
Gewoon goed opruimen. Kamer waar ze zit even controleren voordat je vertrekt.
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Ga ik nu ook extra doen.Neeltje schreef:Gewoon goed opruimen. Kamer waar ze zit even controleren voordat je vertrekt.
Tas staat normaal in de gang met de deur dicht. Nu vergeten in de woonkamer.

- Lanavandevledders
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 1
gewoon dingen waar ze niet bij mag goed opbergen,
vooral die dingen waar lekkere luchtjes aan zitten zijn vaak favoriet.
vooral die dingen waar lekkere luchtjes aan zitten zijn vaak favoriet.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Toen ik net verkering kreeg met Marinus heeft Oor de eerste nacht dat hij bleef slapen zijn schoenen gesloopt. Ze sloopte al tijden niet meer. En de eerste tijd bleef ze de neiging hebben zijn spullen te slopen, voornamelijk als ze erg naar hem roken. Ik denk dat het wel iets te maken had met spanning omtrend zijn komst, nieuwigheid, maar hoe of wat precies heb ik niet kunnen duiden. Ze was opzich direct dol op hem, dus ik zag het niet als een negatief of alarmerend signaal. Hier is het met goed opruimen vanzelf uitgedoofd dus hopelijk bij de babyspullen straks ook?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Het eerste wat algemeen dan in mij op komt is de vraag of ze wellicht minder aandacht krijgt? Slopen kan dan natuurlijk gewoon uiting van verveling zijn of het generen van negatieve aandacht.
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Yup wat Cleva zegt inderdaad.
Murdock doet het ook als hij zich verveeld dus zijn we extra alert op drukke dagen.
Inmiddels geven de kinderen hem hun speelgoed door de box heen, waar hij dan vervolgens genoegzaam op gaat liggen kauwen (niet bewust slopen, maar het gaat wel stuk). Dat is zo lastig! De kinderen zijn nog niet goed op te voeden (wordt uiteraard wel mee begonnen) en Murdock kan de verleiding maar moeilijk weerstaan als ik uit zicht ben.
Met andere woorden: maak je borst maar nat
Murdock doet het ook als hij zich verveeld dus zijn we extra alert op drukke dagen.
Inmiddels geven de kinderen hem hun speelgoed door de box heen, waar hij dan vervolgens genoegzaam op gaat liggen kauwen (niet bewust slopen, maar het gaat wel stuk). Dat is zo lastig! De kinderen zijn nog niet goed op te voeden (wordt uiteraard wel mee begonnen) en Murdock kan de verleiding maar moeilijk weerstaan als ik uit zicht ben.
Met andere woorden: maak je borst maar nat

-
- Zeer actief
Heavy schreef:Het is de geur inderdaad . Mijn volwassen hond die nooit sloopte had ook de nachtbeugel van dochter te pakkenen zo ken ik ook een hond die een oortoestel sloopte

- kipo
- Zeer actief
Tegelijk wordt dat straks een enorme hulp bij de opvoeding
. Ik hoef hier maar te zeggen dat Aura alles stuk maakt wat niet opgeruimd wordt.

- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Oh! Wat goed!kipo schreef:Tegelijk wordt dat straks een enorme hulp bij de opvoeding. Ik hoef hier maar te zeggen dat Aura alles stuk maakt wat niet opgeruimd wordt.
Dat biedt perspectief

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Haha! Inderdaadwolvster schreef:Oh! Wat goed!kipo schreef:Tegelijk wordt dat straks een enorme hulp bij de opvoeding. Ik hoef hier maar te zeggen dat Aura alles stuk maakt wat niet opgeruimd wordt.
Dat biedt perspectief

- kipo
- Zeer actief
Sinds er een barbie bij de knieën geamputeerd is, werkt het echt héél goed 

-
- Zeer actief
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
kipo schreef:Sinds er een barbie bij de knieën geamputeerd is, werkt het echt héél goed

Kinderen leren dan toch best snel, hier is het nog steeds niet doorgedrongen dat mijn vriend zijn sokken moet opruimen. Tja dan heb je sokken met gaten