Ik heb al veel dingen aangeboden maar het meeste is binnen notime weg . Hoefjes gedroogd spul enz
Nu gaf ik baloe een chewit maar die ziet er na een paar uurtjes knagen zo uit . Mag ik die nu nog wel geven of is het gevaarlijk als er stukjes af gaan

Moderator: moderatorteam
Wat bedoel je ?blondie schreef:Barkoo Kauwchips duurt ook niet superlang, maar dan hebben ze er wat van..
Ja. Dit is een vrij zachte, voor "voorzichtige kauwers" van tot 15 kilo.fenneke schreef: Ik denk dat chewit hetzelfde is als nylabone
Ik heb ook nog een buffelhoorn liggen inderdaad, die krijgen ze niet snel stuk..dagmar88 schreef:Ja. Dit is een vrij zachte, voor "voorzichtige kauwers" van tot 15 kilo.fenneke schreef: Ik denk dat chewit hetzelfde is als nylabone
Kleine stukjes kunnen geen kwaad.
Je kunt er één voor stevige/grote knagers kopen.
Die van mij zijn heel dol op hun gewei. Wordt al jaren door verschillende honden van 3 tot 38 kilo dagelijks op gekloven.
Ga binnenkort ook maar zo'n buffelhoorn en boomwortel proberen.
Ze eten wel vers en weten precies wat ze wel en niet door kunnen bijten. Dus het is echt knagen en niet gericht op opeten.
Denk dat ze er dan hun tanden op zouden breken.
Dank je. Kan ik de volgende keer ook wel meebestellenblondie schreef:Ik bestel tegenwoordig dit:
https://www.zooplus.nl/shop/honden/kauw ... ef=reorder
En ook dit
fenneke schreef: Gewei durf ik niet echt ivm toch wel slechte berichten ?
dagmar88 schreef:fenneke schreef: Gewei durf ik niet echt ivm toch wel slechte berichten ?Deze dateert al van voor die berichten.
Die van mij gaan er verstandig mee om. Ze kunnen kleine beetjes van de buitenkant schrapen en met genoeg spuug wordt het merg zacht
Ik heb er 1 van na de berichten en ook daar gaat prima hierdagmar88 schreef:fenneke schreef: Gewei durf ik niet echt ivm toch wel slechte berichten ?Deze dateert al van voor die berichten.
Die van mij gaan er verstandig mee om. Ze kunnen kleine beetjes van de buitenkant schrapen en met genoeg spuug wordt het merg zacht
Die bovenste geef ik ook wel eens, maar zelfs mijn 16 kilo hondjes, die echt geen hele grote knagers zijn hebben die met 5 minuten wegblondie schreef:Ik bestel tegenwoordig dit:
En ook dit
Deze kauwplaat heb ik en dan de grote variant. Ze doen er hier minimaal een week mee met 2 honden. Ik koop ze bij Novivitfenneke schreef:Wat bedoel je ?blondie schreef:Barkoo Kauwchips duurt ook niet superlang, maar dan hebben ze er wat van..
Kauwplaat? Is dat hetzelfde als bullepees maar dan plat ?
Bullepees is ook vrij snel weg .
Ik denk dat chewit hetzelfde is als nylabone
Ziet er goed uit! Ga ik ook eens naar kijkenmalinois schreef:Deze kauwplaat heb ik en dan de grote variant. Ze doen er hier minimaal een week mee met 2 honden. Ik koop ze bij Novivit
Andere zijn te snel op...
Haal je ze dan weg tussendoor? Of zijn ze het vanzelf zat na een tijd? Hier moet het allemaal gewoon op. Lukt het niet in een uur dan kluiven ze gewoon 2uur. Alleen hoefjes gaan hier niet op. Die pakken ze gewoon af en toe.malinois schreef:Deze kauwplaat heb ik en dan de grote variant. Ze doen er hier minimaal een week mee met 2 honden. Ik koop ze bij Novivit
De eerste keer blijven ze erg lang kluiven daarna niet meer zo lang. Maar ze stoppen wel zelf in alle gevallen.sirene schreef:Haal je ze dan weg tussendoor? Of zijn ze het vanzelf zat na een tijd? Hier moet het allemaal gewoon op. Lukt het niet in een uur dan kluiven ze gewoon 2uur. Alleen hoefjes gaan hier niet op. Die pakken ze gewoon af en toe.malinois schreef:Deze kauwplaat heb ik en dan de grote variant. Ze doen er hier minimaal een week mee met 2 honden. Ik koop ze bij Novivit
Wat knap en fijn enzomalinois schreef:De eerste keer blijven ze erg lang kluiven daarna niet meer zo lang. Maar ze stoppen wel zelf in alle gevallen.