Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Als het slecht weer is...
Moderator: moderatorteam
Als het slecht weer is...
...lijken toch veel honden minder beweging nodig te hebben.
Op een dag als vandaag kom je echt heel veel minder mensen tegen dan normaal. Maakt iedereen een korter rondje? Minder rondjes per dag? Ga je misschien wel helemaal niet met je hond naar buiten, maar mag hij het even in de tuin doen?
Vanmiddag liep ik een rondje plas, waar je op een zonnige zondagmiddag over de mensen, kinderen en honden struikelt. Vanmiddag niet. Ik ben 1 man tegengekomen met 2 labjes en 1 mevrouw (diep weggedoken in een regenjas met muts) met een golden uit de jachtlijnen.
Verder niemand.
Op zich vond ik het eigenlijk wel weer leuk dat ik alleen maar Retrievers tegenkwam (misschien moet ik toch mijn mening maar bijstellen dat een hoop retrievers voor het 'gemak' worden gehouden), maar ik verbaas me keer op keer dat er met slecht weer maar zo weinig honden uitgelaten moeten worden....
Op een dag als vandaag kom je echt heel veel minder mensen tegen dan normaal. Maakt iedereen een korter rondje? Minder rondjes per dag? Ga je misschien wel helemaal niet met je hond naar buiten, maar mag hij het even in de tuin doen?
Vanmiddag liep ik een rondje plas, waar je op een zonnige zondagmiddag over de mensen, kinderen en honden struikelt. Vanmiddag niet. Ik ben 1 man tegengekomen met 2 labjes en 1 mevrouw (diep weggedoken in een regenjas met muts) met een golden uit de jachtlijnen.
Verder niemand.
Op zich vond ik het eigenlijk wel weer leuk dat ik alleen maar Retrievers tegenkwam (misschien moet ik toch mijn mening maar bijstellen dat een hoop retrievers voor het 'gemak' worden gehouden), maar ik verbaas me keer op keer dat er met slecht weer maar zo weinig honden uitgelaten moeten worden....
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik zou daar dus bij mijn honden niet mee wegkomen. "Wat nou? Nu al weer terug? Ben jij gek!"honiahaka-kuckunniwi schreef:honden zullen vast uitgelaten worden. lijk me logisch.
alleen blijven ze in de buurt van het huis ofzo.
Bovendien, als ik toch al 100 meter van mijn huis ben dan ben ik toch al nat? Dan maar even een uurtje doorsjouwen, natter kan niet. En juist dan is het zo lekker om tussen de beschutte muurtjes van je huis terug te komen :p:
- Roos
- Zeer actief
Tja eigenlijk heb ik gisteren en vandaag wel minder lang met de honden gewandeld, maar het was dan ook wel bar en boos.
Roma houdt ook niet zo van regen
en ze worden een dagje ouder dus vinden een rustig dagje ook prima.
Ik heb een stuk met ze gefietst (een hele prestatie met die wind 8O ) en ben er 4 keer met ze uit geweest, waaronder 1 keer even naar het bos. Waar ik inderdaad niemand tegen kwam en dat vond ik eigenlijk wel lekker
Normaal wandel ik wel langer, maar dat haal ik van de week wel in met ze
Roma houdt ook niet zo van regen

Ik heb een stuk met ze gefietst (een hele prestatie met die wind 8O ) en ben er 4 keer met ze uit geweest, waaronder 1 keer even naar het bos. Waar ik inderdaad niemand tegen kwam en dat vond ik eigenlijk wel lekker

Normaal wandel ik wel langer, maar dat haal ik van de week wel in met ze

Diesel past zich aan aan wat er gebeurt.
Klein rondje... prima, hij huppelt met een noodgang het huis in.
Niet vervelend doen, of zich vervelen, altijd blij en tevreden.
Prima hond voor luie bazen.
Gelukkig heb ik het heel erg nodig om elke dag na het eten flink te lopen.
Weer of geen weer.
Hoewel ik regen minder erg vind dan van die snijdende kou.
Mijn wandelgedrag stem ik af op andere zaken.
Zoals mijn gezin.
4 dagen per week heb ik mijn handen overdag vrij, of langere tijd vrij.
Dan ga ik altijd met hem weg. Weer of geen weer.
De overige dagen loop ik met een peuter in mijn kielzog.
Dat is een grotere belemmering dan een beetje regen.
Die dagen loop ik 's avonds langer.
enne, ik ben gek op dit weer.
Niet te koud, harde wind, spatje regen. (tenminste, hier is het een spatje
)
En alleen maar leuke honden(baasjes)
Klein rondje... prima, hij huppelt met een noodgang het huis in.
Niet vervelend doen, of zich vervelen, altijd blij en tevreden.
Prima hond voor luie bazen.
Gelukkig heb ik het heel erg nodig om elke dag na het eten flink te lopen.
Weer of geen weer.
Hoewel ik regen minder erg vind dan van die snijdende kou.
Mijn wandelgedrag stem ik af op andere zaken.
Zoals mijn gezin.
4 dagen per week heb ik mijn handen overdag vrij, of langere tijd vrij.
Dan ga ik altijd met hem weg. Weer of geen weer.
De overige dagen loop ik met een peuter in mijn kielzog.
Dat is een grotere belemmering dan een beetje regen.
Die dagen loop ik 's avonds langer.
enne, ik ben gek op dit weer.
Niet te koud, harde wind, spatje regen. (tenminste, hier is het een spatje

En alleen maar leuke honden(baasjes)
Ik vind het heerlijk als ik niemand tegenkom hoor, daar gaat het niet om. Maar ik heb inderdaad 2 gezonde, jonge honden (zoals ik er meer ken hier in de buurt), en die doen het echt niet voor een rondje minder ofzo.Roos schreef:Ik heb een stuk met ze gefietst (een hele prestatie met die wind 8O ) en ben er 4 keer met ze uit geweest, waaronder 1 keer even naar het bos. Waar ik inderdaad niemand tegen kwam en dat vond ik eigenlijk wel lekker![]()
Die oudste gaat strontvervelend lopen klagen en piepen dat ze nu toch echt een eind op sjouw wil
Bovendien vind ik het zelf ook niet erg. want natter dan nat kan ik niet worden. Ik vind het ook wel wat hebben.... jij alleen met je hondjes, en de wind, op de wereld.
En dan thuiskomen. Badderen, en droge kleren aan. Wind gierend om je huis. Lekkerrrrr

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- ~Tine~
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Kelpie
- Aantal honden: 2
Caroline en Daan (Vraagje voor de managers van het huis dusStang schreef:Bij slecht weer wandel ik in principe net zo lang als anders, maar bij héél slecht weer () wandel ik ook wat korter.

Hoe hebben jullie de rondjes uit geregeld?
Ik werk 40 uur, Pieter is de hele dag thuis. Hij doet normaal door de week de honden, behalve als hij 's avonds weg moet. In het weekend is het mijn 'beurt', en meestal ben ik dus maar al te blij dat ik mag lopen. Dat mis ik doordeweeks al genoeg namelijk.
Hoe is dat bij jullie verdeeld, want door jullie antwoorden krijg ik het idee dat jullie ook het hele weekend met de hond(en) lopen....
- ~Kimske
- Actief
Max gaat gewoon keurig minimaal 4x uit hoor, Ik wacht dan echter wel tot het een beetje droog is.... en anders ga ik door weer en wind, en ja met regenjas aan, waarom zou ik mezelf nat laten regenen als ik dat ding heb hangen?? Max boeit het niet zo, als ik een heel kort rondje doe ( dat is dan dat ik net zo lang loop tot ie helemaal uitgeplast is en gepoept heeft), en dan weer naar binnen ga, dan speel ik wel veel meer en intensiever ( voor zover dat nog kan
)

- Hanneke2
- Zeer actief
Regent het een beetje, dan moet Jack gewoon niet zeuren en lopen we net zoveel als anders. Maar ik moet bekennen dat ik gisteren alleen maar kleine rondjes heb gelopen. Het kwam de hele dag met bakken uit de hemel zetten, en dan die wind erbij...
Jack vond kleine rondjes helemaal niet erg, die wil dus eigenlijk helemaal niet naar buiten als het regent. Maar het gevolg was wel dat hij aan een beetje extra aandacht binnen toch niet genoeg had om z'n energie kwijt te raken. De speeltjes vlogen hier de hele dag door de kamer, hij heeft zijn bed heel erg gemolesteerd en de katten kregen geen rust. 8O
Vandaag was het godzijdank heel wat droger, en hij heeft in het park lopen rennen alsof hij een week verplichte bedrust achter de rug had.
Hanneke

Jack vond kleine rondjes helemaal niet erg, die wil dus eigenlijk helemaal niet naar buiten als het regent. Maar het gevolg was wel dat hij aan een beetje extra aandacht binnen toch niet genoeg had om z'n energie kwijt te raken. De speeltjes vlogen hier de hele dag door de kamer, hij heeft zijn bed heel erg gemolesteerd en de katten kregen geen rust. 8O
Vandaag was het godzijdank heel wat droger, en hij heeft in het park lopen rennen alsof hij een week verplichte bedrust achter de rug had.

Hanneke
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Roos
- Zeer actief
ja het thuiskomen na zo'n wandeling is heerlijk. Vooral als je hond zich binnen gaat uitschudden voordat je de kans krijgt ze af te drogen en van die mooie moderspetters achterlaat op de muurSaartje schreef:Ik vind het heerlijk als ik niemand tegenkom hoor, daar gaat het niet om. Maar ik heb inderdaad 2 gezonde, jonge honden (zoals ik er meer ken hier in de buurt), en die doen het echt niet voor een rondje minder ofzo.Roos schreef:Ik heb een stuk met ze gefietst (een hele prestatie met die wind 8O ) en ben er 4 keer met ze uit geweest, waaronder 1 keer even naar het bos. Waar ik inderdaad niemand tegen kwam en dat vond ik eigenlijk wel lekker![]()
Die oudste gaat strontvervelend lopen klagen en piepen dat ze nu toch echt een eind op sjouw wil
Bovendien vind ik het zelf ook niet erg. want natter dan nat kan ik niet worden. Ik vind het ook wel wat hebben.... jij alleen met je hondjes, en de wind, op de wereld.
En dan thuiskomen. Badderen, en droge kleren aan. Wind gierend om je huis. Lekkerrrrr

Het wandelen in de stromende regen vind ik op zich niet zo erg (heb een goed regenpak), maar Roma krijg ik dan echt met geen stap vooruit. Ze doet gewoon haar oogjes dicht en blijft staan

Ik snap ook niet wat de mensen hier uit de buurt met hun hond doen, want ik zie ze echt niet buiten met dit weer

Ik ben trouwens ook de enige hier in huis die de honden uitlaat

Zo zag ik vandaag dus ook iemand. Zodra de hond gepoep had keerde hij zich weer om 8O~Kimske schreef:Max gaat gewoon keurig minimaal 4x uit hoor, Ik wacht dan echter wel tot het een beetje droog is.... en anders ga ik door weer en wind, en ja met regenjas aan, waarom zou ik mezelf nat laten regenen als ik dat ding heb hangen?? Max boeit het niet zo, als ik een heel kort rondje doe ( dat is dan dat ik net zo lang loop tot ie helemaal uitgeplast is en gepoept heeft), en dan weer naar binnen ga, dan speel ik wel veel meer en intensiever ( voor zover dat nog kan)
100 meter, meer was het niet. Uitlaatrondjes zijn toch niet alleen voor poepen en piesen????
Spelen doen we thuis sowieso wel, da's geen vervanging voor al die spannende geurjes natuurlijk...
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Ik ga in principe elke dag naar het bos. Als het giet van de regen loop ik wel in de buurt kleinere rondjes en als het echt takkeweer is sla ik het bos ook nog wel eens over. Vandaag wel geweest overigens! 

Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- ~Kimske
- Actief
- ~Kimske
- Actief
Of in je auto. Waardoor je op maandagmorgen je auto van binnen helemaal bewasemd hebtRoos schreef:ja het thuiskomen na zo'n wandeling is heerlijk. Vooral als je hond zich binnen gaat uitschudden voordat je de kans krijgt ze af te drogen en van die mooie moderspetters achterlaat op de muur![]()
![]()

Je woont dus alleen ook? Ik blijf het knap vinden hoe jullie dat voor elkaar krijgen hoor! Ik zou in mijn eentje niet voor een hond kunnen zorgen...[/quote]Roos schreef:Ik ben trouwens ook de enige hier in huis die de honden uitlaat
- Roos
- Zeer actief
ook leuk ja :p:Saartje schreef:Of in je auto. Waardoor je op maandagmorgen je auto van binnen helemaal bewasemd hebtRoos schreef:ja het thuiskomen na zo'n wandeling is heerlijk. Vooral als je hond zich binnen gaat uitschudden voordat je de kans krijgt ze af te drogen en van die mooie moderspetters achterlaat op de muur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik woon niet alleen (nog bij m'n ouders), maar het zijn mijn honden waar ik de verantwoording voor heb dus ik laat ze uit, speel met ze, geef ze eten enz.Saartje schreef:Je woont dus alleen ook? Ik blijf het knap vinden hoe jullie dat voor elkaar krijgen hoor! Ik zou in mijn eentje niet voor een hond kunnen zorgen...Roos schreef:Ik ben trouwens ook de enige hier in huis die de honden uitlaat

Maurits loopt 's morgens vroeg het eerste rondje van een kwartier.Saartje schreef:Caroline en Daan (Vraagje voor de managers van het huis dusStang schreef:Bij slecht weer wandel ik in principe net zo lang als anders, maar bij héél slecht weer () wandel ik ook wat korter.
)
Ik werk 40 uur, Pieter is de hele dag thuis. Hij doet normaal door de week de honden, behalve als hij 's avonds weg moet. In het weekend is het mijn 'beurt', en meestal ben ik dus maar al te blij dat ik mag lopen. Dat mis ik doordeweeks al genoeg namelijk.
Hoe is dat bij jullie verdeeld, want door jullie antwoorden krijg ik het idee dat jullie ook het hele weekend met de hond(en) lopen....
Ik altijd het laatste rondje van een half uur.
Dat is het enige 'vaste'
Als mijn dochter naar de peuterspeelzaal is op maandag en donderdagochtend gooi ik gelijk de hond in de auto om naar het bos of naar de plas te gaan. Dan gaan we allebei helemaal los.

Net als in het weekend als papa thuis is. Dan is dat ook elke dag.
De andere dagen loop ik om 09.00 een rondje, om 11.30, om 14.30, en als de kinderen in bed zijn loop ik of Maurits een flinke ronde.
En dan de late ronde nog om een uur of 12.00
Mijn echte hondendagen zijn nu dus nog za-zo-ma-do.
Ik kijk er naar uit dat mijn jongste in januari ook naar de basischool gaat.

Als ik heel eerlijk ben heb ik mij fors verkeken op het wandelen met zo'n jong kind.
Want eigenlijk wil ik elke dag naar het bos.
En ik dacht dat mijn kinderen dat ook wel leuk zouden vinden.
Niet dus.

En aangezien ik een pokkehekel heb aan wandelwagens en buggy's moeten ze hier gewoon meelopen.
En dat willen ze wel.
Maar niet zo lang.
En als het 'eng' is, met grommende reuen willen ze gelijk 3 dagen niet meer.
Ik heb wel ideale buren.
Die houden een oogje in het zeil als ik om 20.00 uur ga lopen en mijn man nog niet thuis is.
En mijn zoon weet dat hij bij calamiteiten bij hun moet aanbellen.
Veel geregel en gedoe.
Maar zooo lekker dat lopen.
Dat is mijn rustpunt.
Mijn ontspanning.
Als Maurits en ik rond kinderbedtijd samen thuis zijn 'doet' hij altijd de kinderen, die heeft hij de hele dag niet gezien.
Ik hoef dan even niet.
En mag met de hond weg.
Heerlijk.
Nee, dat is niet waar. Dat weet je zelf ook. Jij hebt de mazzel dat Paz mee kan op je werk.basil schreef:als je alleen bent dan moet je wel hoor en dan past het ook. als je niet werkt zijn je dagen vol, als je werkt dan past die tijd er best nog bij. datzelfde geldt voor hondjes. als ik tapaz niet zou hebben zou mijn tijd vol zijn, maar met tapaz heb ik voor tapaz echt wel zeeen van tijdkwestie van prioriteiten stellen
Als ik nu alleen zou komen te staan, dan moeten óf de honden weg, óf ik moet stoppen met werken. Samen gaat niet.
Als ik alleen zou zijn, in den beginne dus, dan zal ik dus ook niet aan honden beginnen. Zal niet in me opkomen. Heeft niks te maken met kan niet, en wil niet die op het kerkhof liggen. Kan gewoon niet. Klaar!
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ben ik niet helemaal met je eens. Oké, als ik alleen zou zijn, zou ik op zich ook niet snel aan een hond beginnen.Saartje schreef:Nee, dat is niet waar. Dat weet je zelf ook. Jij hebt de mazzel dat Paz mee kan op je werk.basil schreef:als je alleen bent dan moet je wel hoor en dan past het ook. als je niet werkt zijn je dagen vol, als je werkt dan past die tijd er best nog bij. datzelfde geldt voor hondjes. als ik tapaz niet zou hebben zou mijn tijd vol zijn, maar met tapaz heb ik voor tapaz echt wel zeeen van tijdkwestie van prioriteiten stellen
Als ik nu alleen zou komen te staan, dan moeten óf de honden weg, óf ik moet stoppen met werken. Samen gaat niet.
Als ik alleen zou zijn, in den beginne dus, dan zal ik dus ook niet aan honden beginnen. Zal niet in me opkomen. Heeft niks te maken met kan niet, en wil niet die op het kerkhof liggen. Kan gewoon niet. Klaar!
Toen ik alleen was, na mijn scheiding, was net mijn hond overleden. Ik heb bewust toen geen "nieuwe" hond genomen. Met 40 uur werken en alleen zijn vond ik dat te zwaar.
Echter, als ik nu onverwachts alleen zou komen te staan met m'n 2 honden zou ik het absoluut zo regelen dat mijn honden kunnen blijven. Dit zou voor mij geen reden zijn om mijn honden te herplaatsen.
Ik weet 100% zeker dat me dit zou lukken.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Meestal loopt Pieter hier de ochtendronde met de honden. Dan ga ik 's middags uitgebreid met ze lopen (meestal naar het bos of de Gaasperplas). 's Avonds na het eten lopen we meestal samen met de honden en de laatste ronde voor het slapen gaan wisselt.Saartje schreef:Caroline en Daan (Vraagje voor de managers van het huis dusStang schreef:Bij slecht weer wandel ik in principe net zo lang als anders, maar bij héél slecht weer () wandel ik ook wat korter.
)
Nu heb ik echter zes keer achter elkaar de honden uitgelaten, vooral door de storm en dat Moritz dan wat bang is en Pieter dit weer eng vindt (

Alles kan. Dat het jou financieel behoorlijk wat kost is onzin. Je verdient minder dan dat je zou kunnen verdienen zonder hond? Oke, daar wil ik in mee gaan, maar dat 'kost' je niks... je verdient alleen minder.basil schreef:het is voor mij een keuze om hier te gaan werken zodat tapaz mee kan. dat kost me financieel behoorlijk want elders kan je meer verdienen. maar het is een keuze. het kan dus wel, alleen moet je je prioriteiten dus anders gaan stellen.
Als ik alleen zou zijn had ik geen hond. Da's simpel. Onder welke voorwaarden dan ook, in 'mijn' branche is het niet gebruikelijk dat je een hond meeneemt (zou ik het trouwens, de honden die ik nu heb, ook niet aan willen doen).
Pieter en ik hebben, ook samen, tijden zonder hond gezeten. Kon niet. Dus niet doen. Geen kwestie van prioriteiten, kwestie van realiteit

Je bedoelt als Pieter (makkelijk als ze alletwee zo hetenStang schreef:Echter, als ik nu onverwachts alleen zou komen te staan met m'n 2 honden zou ik het absoluut zo regelen dat mijn honden kunnen blijven. Dit zou voor mij geen reden zijn om mijn honden te herplaatsen.
Ik weet 100% zeker dat me dit zou lukken.

Ja, dan zal ik er ook alles aan doen om de honden bij me te houden. Ander werk, ander huis, geeft niet. De meiden blijven bij me. Ben ik ook 100% van overtuigd dat me dat lukt.
Maar dan zit je in een situatie die je overkomen is, die je niet bedacht had. Waar je een mouw aan moet passen (en wat ook zeker wel zal lukken). Vind ik weer een heel ander verhaal...
Toevallig had ik het er met een vrouw over! Mijn moeder komt mij elke zaterdag van mijn werk ophalen, dat is zo een 40 min totaal lopen. Mijn moeder was wat eerder en zat te wachten. Een vrouw ging met haar praten, ze vond Nanni namelijk leuk.
Ik kwam er even later ook aan. Toen vroeg ze: vind de hond het niet vervelend in dit weer? ik : ze vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Veel beter dan de zomer. Toen zei ik: in de zomer zie je meestal dan wel opeens veel mensen, terwijl de honden dat niet lekker vinden. Zij had ook een hond en zij zei dat het inderdaad zo was.
Nanni vindt regen en storm werkelijk PRACHTIGGG! Kop in de wind en lopen maar! Lekker door natte gras en vooral lekker actief zijn.
In de zomer is ze sloom, heeft weinig zin om te lopen. In de zomer lopen wij juist eerder minder, omdat je niet met 30 graden midden op de dag moet gaan lopen met je hond.
Ik kwam vanmiddag GEEN hond tegen 8O Als het mooi weer is kom ik er minstens 4 tegen
Ik kwam er even later ook aan. Toen vroeg ze: vind de hond het niet vervelend in dit weer? ik : ze vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk

Nanni vindt regen en storm werkelijk PRACHTIGGG! Kop in de wind en lopen maar! Lekker door natte gras en vooral lekker actief zijn.
In de zomer is ze sloom, heeft weinig zin om te lopen. In de zomer lopen wij juist eerder minder, omdat je niet met 30 graden midden op de dag moet gaan lopen met je hond.
Ik kwam vanmiddag GEEN hond tegen 8O Als het mooi weer is kom ik er minstens 4 tegen

Moet je gaan doen dan. Verdien jij lekker bakken met geld. Breng je Paz maar naar ons :p:basil schreef:hoezo geen prioriteit? ik had toch ook ergens anders kunnen gaan werken en geen hond kunnen nemen?
Verkijk je nou niet zo op anderen. Het is echt niet zo dat jij ver onder het minimumloon verdient, en de rest van de wereld bijna niet hoeft te werken en toch meer verdient. Wees blij met wat je hebt, en dat Paz meekan
-
- Zeer actief
Ik loop evenveel als normaal met dit weer.
Ik vind de regen helemaal niet erg en de storm heeft ook wel wat
Het enige wat ik niet doe met deze wind is naar het bos gaan....dat vind ik best link. Een paar jaar geleden viel er 30 meter achter mij een boom om 8O En 1 van de uitlaathonden heeft een keer bijna een enorme tak op haar kop gekregen.
Dus ik loop nu op bussloo of ik ga fietsen (zoals vandaag
)
Vandaag heb ik eerst hier in de buurt een halfuur gelopen zodat de honden even konden uitrazen en daarna ben ik op de fiets gepsrongen om naar mijn zus te gaan. (is een kwartiertje fietsen dus Sandro mocht mee) Op de heenweg had ik wind mee...heeerlijk
Maar op de terugweg werden mijn beenspieren flink op de proef gesteld....jemig he.....ik kon amper op mijn fiets blijven zitten. Ik fietsen op een gegeven moment langs een huis waar een beeld van een bulldog in de tuin stond.....Sandro en Yildah dachten dat hij echt was en zetten het op een blaffen
Morgen ga ik oefenen voor de vierdaagse en ga ik naar mijn moeder lopen (= 20 km) Sandro blijft thuis maar Yildah mag lekker mee!
Ik vind de regen helemaal niet erg en de storm heeft ook wel wat

Dus ik loop nu op bussloo of ik ga fietsen (zoals vandaag

Vandaag heb ik eerst hier in de buurt een halfuur gelopen zodat de honden even konden uitrazen en daarna ben ik op de fiets gepsrongen om naar mijn zus te gaan. (is een kwartiertje fietsen dus Sandro mocht mee) Op de heenweg had ik wind mee...heeerlijk

Morgen ga ik oefenen voor de vierdaagse en ga ik naar mijn moeder lopen (= 20 km) Sandro blijft thuis maar Yildah mag lekker mee!