Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Daar zit je dan, met je misvormde lijfje en je niet begrijpende hoofdje in een hok....
Laatst was ik op show met Droef en raakte in gesprek met een man. Beetje een rare snuiter, maar goed.
Die vertelde dus dat ze die bully's vaak hele korsetten en stellages aantrekken als ze jong zijn zodat die poten in deze stand groeien. Zelf had hij overigens geen bully's maar ik schrok hier best van. Geen idee of het echt waar is natuurlijk, maar als het zo is dan gaat het wel heel erg ver allemaal. Misschien vind ik dat nog wel erger dan dat die honden gewoon geboren worden zeg maar.
My heart will always wear the pawprints left by you. Biothane WashBar
Daar zit je dan, met je misvormde lijfje en je niet begrijpende hoofdje in een hok....
Laatst was ik op show met Droef en raakte in gesprek met een man. Beetje een rare snuiter, maar goed.
Die vertelde dus dat ze die bully's vaak hele korsetten en stellages aantrekken als ze jong zijn zodat die poten in deze stand groeien. Zelf had hij overigens geen bully's maar ik schrok hier best van. Geen idee of het echt waar is natuurlijk, maar als het zo is dan gaat het wel heel erg ver allemaal. Misschien vind ik dat nog wel erger dan dat die honden gewoon geboren worden zeg maar.
Nou, eigenlijk geloof ik dat zó. Met fokken kun je heel wat bereiken, maar sommigen zijn zo hard misvormd dat ik het best aannemelijk vind dat er externe factoren bij betrokken zijn
Ik dacht eerst dat hij lag Wat triest is dit zeg en het beestje ook nog in leven houden, waarom?
Dat is één en al pijn en ellende voor de hond. Vreselijk
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!