Inge schreef:Gelukkig lijkt de rust weer terug te keren.
Helemaal ontspannen gaat het nog niet, maar de vervelende uitvallen van Marouck zijn al een paar dagen niet meer voorgekomen.
Nu heeft ze wel wat nieuws...treuzelen met haar eten. Normaal at Marouck niet maar vrat

, nu gaat alles heel langzaam...brokje voor brokje....
Nika die allang klaar is blijft in de keuken wachten tot Marouck klaar is en ze er weer langs kan de kamer in....
Zodra Marouck wegloopt van haar bak en Nika maar 1 stap richting de kamer zet, klinkt er gegrom van Marouck...

Gelukkig is een waarschuwing van mij genoeg om dat weer te stoppen en escaleert het verder niet....het zullen de laatste naweeën wel zijn

Ik herken dat trage eten van hier , dat deed Manager ook een tijdje maar wel om Freek uit te dagen.
Sindsdien eten ze apart , Freek buiten en Manager binnen en als Manager treuzelt heeft hij pech, hij krijgt 5 minuten en dan haal ik de bak weg.
Sindsdien eet hij snel.
Maar wat ik me wel afvraag , in hoever houden jullie rekening met loopsheid enz
Ik lees dat je bv de loopsheid van Marouck en de heupen van Nika opnoemt.
Ik heb 2 reuen en die hebben geen last daarvan , maar ik denk dat als ik teven zou hebben daar ook geen rekening mee zou houden, eigenlijk zie je dan veel gedrag door de vingers omdat ze loops is geweest?
Ik lees wel meer dat teven dan lastiger zijn , maar ik ben ook wel eens in een slecht humeur en moet dan ook te werk enz
Of zie ik dat verkeerd?
Groetjes Els