Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Muis op mijn schoen

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Re: Muis op mijn schoen

Ongelezen bericht door Pemba »

Wat leuk :D Boffen voor de muis dat je je voet niet even later neerzette.
Afbeelding
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

ahh wat lief :I:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Wat leuk. Mijn honden maken daar meteen korte metten mee helaas.
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.

Ongelezen bericht door Emma »

Wat schattig :I:
En bijzonder ook, dat de muis zo nonchalant over je schoen wandelt :lol1:
Laatst gewijzigd door Emma op 07 okt 2018 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Bij ons komt af en toe 's avonds een muisje naar binnen, na een meter bedenkt hij zich weer een gaat weer naar buiten.
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Nanna schreef:
laeken schreef:Wat leuk. Mijn honden maken daar meteen korte metten mee helaas.
Ja, ik zei op FB al dat zuks met Simone of Topsi niet gebeurd was :cool2:
Maar nu kon Muis het gelukkig navertellen.

Guus is elke wandeling de hele weg in de bermen aan het staren en doet om de 20 meter zo'n vossensprong. Soms heeft hij er een bijt hem dood, Bas doet dat nog even na als hij de muis uittuft en dan kijken ze samen. Beweegt hij niet meer dan laten ze hem liggen. Mollen en ratten krijgen dezelfde behandeling. Hap hap hap en uitspugen. Ik vind het maar naar maar het lukt helaas regelmatig dus. Aangelijnd en wel dus ook.
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Nanna schreef:
laeken schreef: Guus is elke wandeling de hele weg in de bermen aan het staren en doet om de 20 meter zo'n vossensprong. Soms heeft hij er een bijt hem dood, Bas doet dat nog even na als hij de muis uittuft en dan kijken ze samen. Beweegt hij niet meer dan laten ze hem liggen. Mollen en ratten krijgen dezelfde behandeling. Hap hap hap en uitspugen. Ik vind het maar naar maar het lukt helaas regelmatig dus. Aangelijnd en wel dus ook.
Nou, Bakkie joeg hier wel de konijnen op. Maar dat deed hij omdat hij wist dat Topsi er dan achteraan kletterde en dat wond hem danig op :LOL: Kon ie er weer krijsend achteraan vliegen :lol1: De konijnen an sich vertegenwoordigden voor hem geen intrinsieke waarde.
En mijn Pulidames staan ook zo in het leven. Jagen interesseert ze geen ene rooie rotbarst.
Dat geluk heb ik ook. Ze zijn allebei terug te roepen al gaan ze wel achter herten en andere dieren aan. Ze jagen maar niet buitensporig. Muizen is gewoon spring en hap dus dat is niet te voorkomen. Gaan ze achter een reiger aan dan kan ik ze gewoon terugroepen. :ok:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

van Gils zou het niets doen, bahalve dan beleef goede middag zeggen ,.... de Spanjaarden zien het als barf ben ik bang,... zuri is nog te weerhouden, t is voor haar vulling van een holle kies.....Boots die vreet t met huid en haar op,.. ook als de katten zo`n prooi thuis brengen
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

Ik moest er erg aan wennen dat Dirk al kauwend op een muis meeliep :LOL: mollen maakt hij wel dood maar die eet hij niet op. :wink:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Wat leuk zo in het bos!

laeken schreef:Guus is elke wandeling de hele weg in de bermen aan het staren en doet om de 20 meter zo'n vossensprong. Soms heeft hij er een bijt hem dood, Bas doet dat nog even na als hij de muis uittuft en dan kijken ze samen. Beweegt hij niet meer dan laten ze hem liggen. Mollen en ratten krijgen dezelfde behandeling. Hap hap hap en uitspugen. Ik vind het maar naar maar het lukt helaas regelmatig dus. Aangelijnd en wel dus ook.
Oh doe mij zo'n mollenvanger! Ik heb hier alleen maar nietsnutten van honden :hmmm: .
laeken
Zeer actief

Zamunda schreef:Wat leuk zo in het bos!

laeken schreef:Guus is elke wandeling de hele weg in de bermen aan het staren en doet om de 20 meter zo'n vossensprong. Soms heeft hij er een bijt hem dood, Bas doet dat nog even na als hij de muis uittuft en dan kijken ze samen. Beweegt hij niet meer dan laten ze hem liggen. Mollen en ratten krijgen dezelfde behandeling. Hap hap hap en uitspugen. Ik vind het maar naar maar het lukt helaas regelmatig dus. Aangelijnd en wel dus ook.
Oh doe mij zo'n mollenvanger! Ik heb hier alleen maar nietsnutten van honden :hmmm: .
Hij is ook in de tuin non stop op jacht naar mollen en muizen. Echt zo'n boerderij hondje dat uren en uren in de stallen aan muizen en rattenverdelging doet. :E: Gelukkig kan hij hier de tuin in. Vaak denk ik dat het zo dwangmatig is dat hij ook fantasiemuizen bedenkt. Hij staart dan naar iets waar absoluut geen muis zit en wacht en wacht tot het "muisje" tevoorschijn komt.
Afbeelding
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

laeken schreef:
Zamunda schreef:Wat leuk zo in het bos!

Hij is ook in de tuin non stop op jacht naar mollen en muizen. Echt zo'n boerderij hondje dat uren en uren in de stallen aan muizen en rattenverdelging doet. :E: Gelukkig kan hij hier de tuin in. Vaak denk ik dat het zo dwangmatig is dat hij ook fantasiemuizen bedenkt. Hij staart dan naar iets waar absoluut geen muis zit en wacht en wacht tot het "muisje" tevoorschijn komt.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn hoor, Dirk staat ook wel eens te staren en te kwispelen en dan denk ik ook hier is niets en dan heeft hij toch een muis. :lol1:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”