Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mand vol speelgoed, alles tegelijk geven
Moderator: moderatorteam
- ceciel
- Zeer actief
Re: Mand vol speelgoed, alles tegelijk geven
Hier staat een mand in huis vol met speeltjes en kauwspul. Styx verspreid gedurende de week het een en ander aan speelgoed door het huis en soms propt hij het een of ander, als je geluk hebt, in je knieholte. (Ik sta ook wel eens koffie te zetten met een natte knuffel tegen m'n reet aangedrukt
) Ook toiletrolletjes vindt hij dolletjes om te versnipperen. Kortom hier staat allerhande zooi tot zijn beschikking, afwisselen doen we niet, behalve overleden knuffel -en kauwzooi verwisselen voor nieuw spul.

- dagmar88
- Zeer actief
Dat mag niet. Knuffels waar ze afgekloven lapjes van hebben gemaakt en gedemonteerd speelgoed is nog steeds zeer waardevol.ceciel schreef: afwisselen doen we niet, behalve overleden knuffel -en kauwzooi verwisselen voor nieuw spul.
Weggooien is een grote belediging. Een snipper, pluk vulling of stukje rubber eigenlijk ook al.
Het moet dus stiekem

Verschil in smaak is hier ook wel grappig. Sjaak moet zo groot mogelijk speelgoed. Petflessen en belachelijk grote flossen door de kamer smijten.
Naap heeft het liefst kleine troeteldoekjes en rammelaars van de tweedehands kinderwinkel. Daar koop ik er tien van voor drie euro, is het enige dat niet gesloopt wordt.
Wat voor schijtkind er naast heeft gelegen weet ik niet, maar Wilma Wortel willen ze allebei niet vastpakken

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nou dat is echt he... ik heb er net 2 stiekem weggegooid de laatste keer dat ik een poging waagde had ie alles weer uit de prullebak getrokken! Echt he... nu maar gelijk in de ondergrondse toen hij in de auto zat.dagmar88 schreef:Dat mag niet. Knuffels waar ze afgekloven lapjes van hebben gemaakt en gedemonteerd speelgoed is nog steeds zeer waardevol.ceciel schreef: afwisselen doen we niet, behalve overleden knuffel -en kauwzooi verwisselen voor nieuw spul.
Weggooien is een grote belediging. Een snipper, pluk vulling of stukje rubber eigenlijk ook al.
Het moet dus stiekem![]()
Wassen overleven ze hier meestal niet ik die 1 poging maar steeds komen ze onthoofd uit de wasmachine...
Er staan regelmatig advertenties op mp met gratis af te halen knuffels. Net zo makkelijk.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- ceciel
- Zeer actief
malinois schreef:Nou dat is echt he... ik heb er net 2 stiekem weggegooid de laatste keer dat ik een poging waagde had ie alles weer uit de prullebak getrokken! Echt he... nu maar gelijk in de ondergrondse toen hij in de auto zat.dagmar88 schreef:Dat mag niet. Knuffels waar ze afgekloven lapjes van hebben gemaakt en gedemonteerd speelgoed is nog steeds zeer waardevol.ceciel schreef: afwisselen doen we niet, behalve overleden knuffel -en kauwzooi verwisselen voor nieuw spul.
Wassen overleven ze hier meestal niet ik die 1 poging maar steeds komen ze onthoofd uit de wasmachine...
Er staan regelmatig advertenties op mp met gratis af te halen knuffels. Net zo makkelijk.
Zo grappig om te lezen dat er meer honden zijn die enorm veel waarde hechten aan iedere flinter, fluis en snipper van hun speelgoed. Ook hier worden stukjes vulling, flamingopootjes en eenhoornhoofdjes stiekem weggegooid

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Dat was hier ook ja.ceciel schreef:malinois schreef:Nou dat is echt he... ik heb er net 2 stiekem weggegooid de laatste keer dat ik een poging waagde had ie alles weer uit de prullebak getrokken! Echt he... nu maar gelijk in de ondergrondse toen hij in de auto zat.dagmar88 schreef:Dat mag niet. Knuffels waar ze afgekloven lapjes van hebben gemaakt en gedemonteerd speelgoed is nog steeds zeer waardevol.ceciel schreef: afwisselen doen we niet, behalve overleden knuffel -en kauwzooi verwisselen voor nieuw spul.
Zo grappig om te lezen dat er meer honden zijn die enorm veel waarde hechten aan iedere flinter, fluis en snipper van hun speelgoed. Ook hier worden stukjes vulling, flamingopootjes en eenhoornhoofdjes stiekem weggegooid
Shib heeft een jaar of 5 'kikkeroogje' gehad. Een stukje van 2 bij 2cm wat van een piepspeeltje afgesloopt was. Maar het ding was echt heilig

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Hier staat een mand vol speelgoed bij de achterdeur. Wanneer we thuiskomen is Rani altijd erg blij en moet dan wat in haar bek hebben, speelgoed is beter dan een arm of been 

- Jackira
- Zeer actief
Door dit topic realiseerde ik me dat al het speelgoed wat aftands was geworden. Dus ik heb wat nieuwe dingen besteld. En bedankt weer

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Ik heb hier een staart liggen van een knuffel... die mag dus ook niet weg. En hij overleeft de wasmachine dus hij blijft nog even.... echt he... een staart! Wat moet je ermee?Shibby schreef:Dat was hier ook ja.ceciel schreef:malinois schreef:Nou dat is echt he... ik heb er net 2 stiekem weggegooid de laatste keer dat ik een poging waagde had ie alles weer uit de prullebak getrokken! Echt he... nu maar gelijk in de ondergrondse toen hij in de auto zat.dagmar88 schreef: Dat mag niet. Knuffels waar ze afgekloven lapjes van hebben gemaakt en gedemonteerd speelgoed is nog steeds zeer waardevol.
Shib heeft een jaar of 5 'kikkeroogje' gehad. Een stukje van 2 bij 2cm wat van een piepspeeltje afgesloopt was. Maar het ding was echt heilig

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Bij mijn ouders ligt al het speelgoed in de la. Als Nikki wilt spelen gaat ze bij de la staan en maken me ouders hem open. Ze staat er dan echt tussen te neuzen wat ze hebben wil en heeft dan duidelijk favorieten, maar soms verrast ze en trekt ze er iets uit dat ze al maanden niet meer gebruikt heeft.
Echt heel leuk om te zien dat ze gewoon zelf meldt wanneer ze iets wil en dan ook echt zelf iets uitkiest! Nu is ze een vrij rustig en tevreden hondje en staat dus hooguit 1 keer per dag bij die la.
Oh, en ja. Ook Nikki hecht waarde aan kapot spul. Ooit kreeg ze een lap stof met een knoop erin. Daar is nu nog een lapje van 10 bij 10 cm van over of zo, maar ook die vist ze er nog regelmatig uit.
Echt heel leuk om te zien dat ze gewoon zelf meldt wanneer ze iets wil en dan ook echt zelf iets uitkiest! Nu is ze een vrij rustig en tevreden hondje en staat dus hooguit 1 keer per dag bij die la.
Oh, en ja. Ook Nikki hecht waarde aan kapot spul. Ooit kreeg ze een lap stof met een knoop erin. Daar is nu nog een lapje van 10 bij 10 cm van over of zo, maar ook die vist ze er nog regelmatig uit.