Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mechelse herder doodgeslagen
Moderator: moderatorteam
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Re: Mechelse herder doodgeslagen
Ik begin inmiddels wel verrekte nieuwsgierig te worden naar die Karin 

- Bonnie F
- Zeer actief
En vergeet de kittige bril niet. Vaak vergezeld met te rode lippenstift.Nanna schreef:Je kent Kaar toch wel? Zo'n vrouw die zichzelf 'een gekke meid' vindt en veel tegenslag in haar leven heeft gehad maar dat 'dapper' tegemoet trad. Kaar heeft kortgeknipt rood haar en is een sterke vrouwmijke schreef:Ik begin inmiddels wel verrekte nieuwsgierig te worden naar die Karin1:

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
- dagmar88
- Zeer actief
De bloemenslinger op de fiets.Bonnie F schreef:En vergeet de kittige bril niet. Vaak vergezeld met te rode lippenstift.Nanna schreef:Je kent Kaar toch wel? Zo'n vrouw die zichzelf 'een gekke meid' vindt en veel tegenslag in haar leven heeft gehad maar dat 'dapper' tegemoet trad. Kaar heeft kortgeknipt rood haar en is een sterke vrouwmijke schreef:Ik begin inmiddels wel verrekte nieuwsgierig te worden naar die Karin1:
- Bonnie F
- Zeer actief
Nee, die heeft ze een jaar geleden ingeruild voor een elektieke. Da's duurzamer want dan pakt ze minder de auto.dagmar88 schreef:De bloemenslinger op de fiets.Bonnie F schreef:En vergeet de kittige bril niet. Vaak vergezeld met te rode lippenstift.Nanna schreef:Je kent Kaar toch wel? Zo'n vrouw die zichzelf 'een gekke meid' vindt en veel tegenslag in haar leven heeft gehad maar dat 'dapper' tegemoet trad. Kaar heeft kortgeknipt rood haar en is een sterke vrouwmijke schreef:Ik begin inmiddels wel verrekte nieuwsgierig te worden naar die Karin1:

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Een echter powervrouw.. en haar vriendinnen vinden haar een mooi mens...Nanna schreef:Je kent Kaar toch wel? Zo'n vrouw die zichzelf 'een gekke meid' vindt en veel tegenslag in haar leven heeft gehad maar dat 'dapper' tegemoet trad. Kaar heeft kortgeknipt rood haar en is een sterke vrouwmijke schreef:Ik begin inmiddels wel verrekte nieuwsgierig te worden naar die Karin
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Ze staat enorm in haar kracht...
Toen ik een blauwe maandag bij de Dierenambulance was, moesten we de vriezers van de dierenarts en het asiel wel legen in de kadaverbak bij de milieustraat.
Zo goor. Stinken, vliegen, de hele rattaplan.
En dan proberen een kadaver van Duitse Dog zonder de plastic zak eromheen en zonder dat je m aanraakt daarin deponeren.
Ontopic, ik ben wel erg benieuwd wat er van het Onderzoekscentrum terugkomt. Gezien dat het zo uitgemeten is in de pers verwacht ik wel dat ze dat publiceren.
Toen ik een blauwe maandag bij de Dierenambulance was, moesten we de vriezers van de dierenarts en het asiel wel legen in de kadaverbak bij de milieustraat.
Zo goor. Stinken, vliegen, de hele rattaplan.
En dan proberen een kadaver van Duitse Dog zonder de plastic zak eromheen en zonder dat je m aanraakt daarin deponeren.

Ontopic, ik ben wel erg benieuwd wat er van het Onderzoekscentrum terugkomt. Gezien dat het zo uitgemeten is in de pers verwacht ik wel dat ze dat publiceren.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
+1Célie schreef:Ja, ben ik ook erg benieuwd naar.wolvster schreef:
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Wat een dom vrouwe gelul weer allemaal met gezwets wat er niet toe doet ...nog ergens actuele info over de mechelse herder die door wat, wie en hoe aan zijn einde is gekomen???
Misschien een een nieuwe rubriek "dom huisvrouwen gebral die zich vervelen gelul topic" opstarten kunneh ze daarrr gezellie h,n gang gaan en maarrrr raak dom pappegaaieh met info waat ,r nie toe doet....!!!

Misschien een een nieuwe rubriek "dom huisvrouwen gebral die zich vervelen gelul topic" opstarten kunneh ze daarrr gezellie h,n gang gaan en maarrrr raak dom pappegaaieh met info waat ,r nie toe doet....!!!

- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Gelukkig ben jij er dan nog om de vrouwen op hun gebreken te wijzen en ons te overdonderen met je (honden) kennisRocco schreef:Wat een dom vrouwe gelul weer allemaal met gezwets wat er niet toe doet ...nog ergens actuele info over de mechelse herder die door wat, wie en hoe aan zijn einde is gekomen???
Misschien een een nieuwe rubriek "dom huisvrouwen gebral die zich vervelen gelul topic" opstarten kunneh ze daarrr gezellie h,n gang gaan en maarrrr raak dom pappegaaieh met info waat ,r nie toe doet....!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Ik zou de alcohol voor de rest vd avond maar laten staan...Rocco schreef:Wat een dom vrouwe gelul weer allemaal met gezwets wat er niet toe doet ...nog ergens actuele info over de mechelse herder die door wat, wie en hoe aan zijn einde is gekomen???
Misschien een een nieuwe rubriek "dom huisvrouwen gebral die zich vervelen gelul topic" opstarten kunneh ze daarrr gezellie h,n gang gaan en maarrrr raak dom pappegaaieh met info waat ,r nie toe doet....!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Het ergste is... ik ken een Carin (oke, een C ipv. een K) en ik zie het haar nog doen ook....Cleva schreef:Sandra&co schreef:Hoeveel kg kan er maximaal in per keer? Is het hoog tillen?gonnie schreef:
Hier niet, hier staat de bak buiten het terrein van de gemeentewerf, even een klep optillen en hoppa weg met het kreng.
Ik vind dat er een kettingzaag aan een ketting naast moet liggen.
Voor algemeen gebruik natuurlijk maar ook omdat het zo'n geweldig fenomeen is om een kettingzaag aan een ketting te hebben.
En omdat je dan hoger kunt gooien met je stoffelijk overschotten. De kwartieren daarvan.
*ringtone*
"Ja Karin, ik heb nu even geen.."
"Jouw vriend heeft toch zo'n hoed?"
"Dirk...Karin."
"Uh ja? Met mij...Dirk. Zeg maar. Hallo."
"Jij hebt een hoed he?"
"Uhh"
"Zo'n bontding met zo'n staart er aan."
"Oooh! Ja, die ligt geloof ik in de berging. Jezus. Carnaval 1982."
"Mag ik die hebben?"
"Eh. Hoezo? Eigenlijk?"
"Het zit namelijk zo; Halal was al een tijd niet zo lekker en nou lag die dood met bloed uit zijn reet in de badkamer."
"Oh. Lullig."
"Ja, dus ik ging hem in de kadaverbak gooien."
"....oke."
"Maar die is dus best wel klein voor een kangal."
"Hey Kaar...we zaten eigenlijk even gezellig samen een film te kij.."
"Dus ik heb een plek nodig voor zijn voorpootjes. Kunnen die aan jouw hoed? Om ze nou terug mee naar huis te nemen vind ik ook niet fijn voelen. Dus ik sta nu eigenlijk bij jullie voor de deur met die pootjes, zeg maar. Het gaat niet zo goed."
"*hand voor de hoorn* ze staat voor de deur!"
"Zal ik ze anders in de brievenbus doen? Is dat oke?"
"Oke Kaar. Met mij weer. Weet je nog dat we het gisteren over je medicatie hadden? Dit bedoel ik dus. Je gaat nu gewoon naar huis, hoor je me? Leg die pootjes maar gewoon op de ...kadaverbak. Dat vinden ze niet erg. Echt weg gaan nu, hoor. Ik vind het een beetje eng nu."
"Oke. Sorry he?."
"Ja. DOEDOEI!!"

(Dat we niet bevriend zijn lijkt me duidelijk...)