Morris liet zijn brok ook staan, zijn kvv vaak ook, maar dat werd wel beter gegeten. Hij had en heeft ook veel minder nodig dan wat op de verpakking staat. Ben bij hem al snel overgegaan op maar 1x daags voeren. At hij stukken beter. Al zaten er gerust weken bij dat hij het met drie happen per dag deed.
Maar al met al heeft het geduurd tot hij al dik zeven jaar was en ik Ayla erbij kreeg. Nu eet hij ineens wel

Ayla scheelt qua leeftijd niet veel met jou hond. Zij zit al een hele tijd op tweemaal daags voeren. Zou ook best naar een keer kunnen, maar ze doet het hier goed op dus ik laat het mooi zo. Wat ik nu doe is 's ochtends een beetje brok (wat ik meestal uitstrooi over de vloer of in de tuin of in een snuffelmat oid, dan vindt ze het leuk om het te eten, als ik het in de bak gooi gaat die ook niet leeg) en dan 's avonds kvv.
Vind het zelf ook gewoon makkelijk om nog brok naast de kvv te voeren. Maar voer eigenlijk vanalles en nog wat. Ze krijgen hier dus soms brok, kvv, wat botwerk om te knagen, tafelrestjes, eieren, yoghurt, brood etc.