Foto's gemaakt door de dame op de laatste foto

Moderator: moderatorteam
Nog niet, deze zijn van mijn trainer. Heb ondertussen wel een eigen (gepacht) perceel van 1,3 ha waar nu een aantal schaapjes van hem lopen. In de toekomst moeten dat eigen schapen worden.kloesje schreef:Heerlijk om met je hond aan het werk te zijn
Heb je eigen schapen?
En wat een knappe fotografe
Dat zou best wel kunnen, deze of de oudste. Maakt weinig verschil, zijn beide schattigdagmar88 schreef:Volgens mij heb ik de fotografe heel lang terug eens ontmoet op een wandeling met Rico. Die sproeten![]()
De hond ziet we zo niet veel van.
Wat leuk!gerard k schreef:Nee ik woon in tiel, maar loop als vrijwilliger met de kudde op de Loenermark
SorrySabi85 schreef:Heb je Jerry eraf geknipt?gerard k schreef:
Wat grappig. Mooiste gebied van Nederland wat mij betreftgerard k schreef:Nee ik woon in tiel, maar loop als vrijwilliger met de kudde op de Loenermark
Zal een jaar of vijf geleden zijn en ze zat volgens mij in de buggy.gerard k schreef: Dat zou best wel kunnen, deze of de oudste. Maakt weinig verschil, zijn beide schattig
Vooruit dan maar, een paar waar de hond op te zien is......
Schaapskudde Elspeet.gerard k schreef:@Cleva, stoer weet ik niet. Leuk en ontspannend dat zeker
@mosquito1980, dankje
Foto's plaatsen met de tapatalk app is een stuk makkelijker dan via photobucket en weet ik veel hoe allemaal nog meer.
Zal van de week eens een topic van rico door de jaren heen met de kudde maken.
@wildflower, van welke kudde ben jij dan?
Hij is ook al best af, zal nog wat breder worden.dagmar88 schreef:gerard k schreef: Dat zou best wel kunnen, deze of de oudste. Maakt weinig verschil, zijn beide schattig
Vooruit dan maar, een paar waar de hond op te zien is......
Mooi hoor! Hij lijkt al heel "af" voor een hond van een jaar.
die ben ik wel eens tegengekomen op de hei! jaloersmakend mooie omgevingWildflower schreef:Schaapskudde Elspeet.gerard k schreef:@Cleva, stoer weet ik niet. Leuk en ontspannend dat zeker
@mosquito1980, dankje
Foto's plaatsen met de tapatalk app is een stuk makkelijker dan via photobucket en weet ik veel hoe allemaal nog meer.
Het is daar inderdaad prachtig. Ik voel me zo gelukkig als ik daar met 200 schapen en m’n hond ben. Elke keer weer een feest.Barkley schreef:die ben ik wel eens tegengekomen op de hei! jaloersmakend mooie omgevingWildflower schreef:Schaapskudde Elspeet.gerard k schreef:@Cleva, stoer weet ik niet. Leuk en ontspannend dat zeker
@mosquito1980, dankje