Ja klopt, ik wilde er ook uit maar toen ging ze per 4 keuren en ik stond gelukkig tussen een Chihuahua en een Bull die ik kende, Bink doet niets, verroerd zich nooit maar ik voelde en zag gewoon dat hij het echt niet prettig vond dus als het niet apart werd gedaan had ik hem lekker in de auto gezet en was ik al weg gegaan. Met een Phantom en Whisper had ik er al niet in gegaan, die zijn ook niet makkelijk maar die kunnen zich prima gedragen in de ring maar met een blaffende, rond springende en starende Pitbull voor hun neus ja dat gaat lastig voor ze worden om dan nog te gedragen haha dus was blij dat ik die niet mee hadveertje schreef:Brigitte schreef:Bink en Khaleesi zijn niet geplaatst. Vond het een leuke dag maar wel heel chaotisch soms. In sommige ringen had ik denk ik als ik met een Phantom of Whisper had gestaan er wel uitgegaan, die hadden korte metten willen maken met rond slingerende Pitbulls
Jij stond met Bink in die lawaaierige reuen ring of niet?Daar was ik ook uit vertrokken. Finn en Tess hadden het beide niks gevonden als in hun ring zo tekeer gegaan was en ik moet zeggen dat ik zelf dan ook alles behalve gerust was geweest. Ik vond de Cane Corso kruising met bijbehorende 'hij doet niets hoor' eigenaresse in onze ring al om de zenuwen van te krijgen. Vooral toen de halsband zo van zijn kop gleed