Gecondoleerd Zinodo

Voor november, zou 25 november een optie zijn voor meerdere mensen?
Moderator: moderatorteam
GecondoleerdZinodo schreef:Nou, ik ben bang dat ik toch moet afzeggen. Het is echt het tijd van het jaar he.. de opa van mijn man is vannacht overleden.![]()
Ik hoop dat jullie een leuke dag ervan maken! Als we nog een keertje in November afspreken wil ik dan graag mee
Wij zijn er!Sabi85 schreef:Ik heb het even uitgezocht en ik kan er komen met het openbaar vervoer. Het is wel een hele onderneming; bijna 2 uur onderweg voor dat kleine stukje. Is er toevallig iemand die langs Amersfoort of station Ede-Wageningen (of een treinstation ertussen) komt en plek over heeft voor een mens en een hond in de auto?
Fijn dat ' het meevalt'. Sterkte evengoed komende dagen en daarnaZinodo schreef:Bedankt iedereen, het valt bij mij man wel mee gelukkig. We zijn met z’n alle bij oma, we proberen haar een beetje bij elkaar te houden, zover dat lukt tussen haar dementie door.
Ik hoop dat jullie ondertussen een leuk, ontspannen en gezellig wandeling gemaakt hebben!
De 'uk' is al best groot ja. En het is héérlijk dat hij zoveel aandacht voor mij heeft. Een verademing hoor, wanneer je een hond als Jip gewend bentHilde schreef:Abel deed het geweldig! Er zat al een enorm verschil tussen de laatste keer dat we gewandeld hadden en nu, jeetjeKeurig jou ook in de gaten houden.
Ik vond het ook heel gezellig! En krullenbol ligt nu ook heerlijk te slapen in zijn mand, volgens mij vond hij het ook heel leuk![]()
Inderdaad! Allemaal mooie honden ookwelshwitch schreef:Mooie foto's!
Wat een lekker ding henatalie schreef: En Izzie d’r blik ...
Yup!Balance_P schreef:Wat een lekker ding henatalie schreef: En Izzie d’r blik ...![]()
Haha, inderdaad! Eén van de momentjes dat Abel zich even liet gaanHilde schreef:
Op deze zijn Abel en Elmo wel heel erg gelijkend bezig![]()
En vergeet Tom nietveertje schreef:Prachtige foto's! Ik zie dat zwart de hoofdkleur was vandaag?Alleen Logi en Izzie vallen een beetje buiten de boot.
Voor mij wel. Lijkt mij weer leuk!Balance_P schreef: (...)
Voor november, zou 25 november een optie zijn voor meerdere mensen?
Ha, bij Hondenschool Lingewaard?veertje schreef:Iemand zin om a.s zondag 9 december een rondje Lingezegen te doen (mits het niet met bakken uit de lucht komt)? Ik had namelijk het idee opgevat om naar een hondenkerstmarkt in Bemmel te gaan, maar dat vinden de honden zelf een beetje saai vermoed ikThuisblijven is ook saai, dus als we het nu mooi kunnen combineren met een wandeling is iedereen tevreden
![]()
Ik dacht aan een uur of 10.