Wat een enorme buik, ik ben benieuwd wat eruit rolt. Ik ga gokken... drie teefjes en een reutje! Hou je ons op de hoogte?
Moderator: moderatorteam
hahaHeavy schreef:Dus als ik het goed begrijp krijg je Mickey Mousjes
Hoe kom je daarbij? Die pom is kortharig. Weliswaar een spitsvacht maar genetisch korthaar.Nanna schreef:Ja, dan heb je kans op langhaar pups.Juultje25 schreef:Is dat zo ja? Muis dr ouders zijn wel beide kortharig. Oma en overgrootoma zijn langharige chi’s.Nanna schreef:Als mamma Muis uit een pure korthaar lijn komt dan zullen alle pups kortharig zijn. Maar wel allemaal het gen voor langhaar dragen.
Dus ergens zit wel iets van langhaar
thnx!! Ben ook heel benieuwd naar de kleintjes!joline schreef:Wat een leuke kruising!![]()
![]()
Allemachtig wat een buik, je zult wel bekijks hebben op straatJuultje25 schreef:Ze wandelt gewoon nog een aantal keer per dag mee een blokje om.
Kun je zelf ook doen, foto toevoegen aan je onderschrift, dat kan in het gebruikerspaneelJuultje25 schreef:Vind al die foto's trouwens grappig.. ook die met die 3 hondjes samen aan 1 tak![]()
Of Rasta met zn Bob Marley mutsje
Haha, zo kan je het ook bekijken...Cleva schreef:Nou die buik valt wel mee. Het is alleen een wel heel klein hondje er omheen.
Wandelt ze nog?