Zo niet dit keer, Sancho heeft bijna de klok rond proberen te dekken maar er volgde geen koppeling.
Ik heb zelf het idee dat de teef vandaag pas op haar hoogtepunt is maar ze zijn toch onverrichter zake naar huis.
Ik weet er nog te weinig van dus mijn vraag is eigenlijk of dat, gezien ervaringen met meerdere teefjes en verhalen over anderen reutjes, een Havanezerdingetje is, dat moeizaam dekken?
En kan het zijn dat er dit keer toch een dekking is gedaan zonder vastzitten? Zou het ook kunnen dat de prostaatontsteking van Sancho vorig jaar hem nu nog parten speelt?
Of is het gewoon de natuur en was het tijdstip niet goed? Ik neig zelf naar dat laatste eigenlijk, want in het verleden ging het altijd moeizaam als het moest zoals de eigenaar van de teef wilde, en vlot als het tijdstip toevallig helemaal oké was.
Sancho is 8 dus nog jong genoeg lijkt me.
Ik vind het vooral sneu voor de eigenaar van de teef, ik zelf zit er niet zo mee.
Al was een nachtje op de bank slapen ( nou ja, liggen want met dat gehijg en gesmak om je heen slaap je natuurlijk niet echt) niet echt mijn hobby maar je moet toch wat