Eventueel ook het VZH.
Ik heb dus het nieuwe programma al wel, alleen zoek ik nu eigenlijk een documentje met de verschillen per onderdeel.
Moderator: moderatorteam
Nee wij zijn geen NBG vereniging en de RV heeft geen functionerend bestuur meer... dus daar hebben we niets aan helaas.Mizzsylver schreef:wordt er vanuit de NBG geen info gegeven? Of vanuit de rasvereniging als je daar lid van bent.
De VDH heeft de provincies opdracht gegeven een info sessie te organiseren, wij hebben hem al gehad.
Ik heb het niet op papier, heb wel een aantal fotos gemaakt van de voor mij relevante slides.
Misschien wordt er bij jou in de buurt ook wel zoiets georganiseerd.
Begrijp ik nu goed dat je de zit en af zowel vanuit stilstand als uit beweging mag doen? Dat je mag kiezen?La Vie schreef:VZH in beeld
Bron: FB site VDH
Jamalinois schreef:Begrijp ik nu goed dat je de zit en af zowel vanuit stilstand als uit beweging mag doen? Dat je mag kiezen?La Vie schreef:VZH in beeld
Das wel prettig dat vzh zit/af kreeg ik zo lastig weer afgeleerd...TessaThomas schreef:Jamalinois schreef:Begrijp ik nu goed dat je de zit en af zowel vanuit stilstand als uit beweging mag doen? Dat je mag kiezen?La Vie schreef:VZH in beeld