Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oppas in ons huis voor november/december, 2 weken

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Oppas in ons huis voor november/december, 2 weken

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Hallo,

Wij hebben een sharpei van ruim 2 jaar oud en wij zoeken voor eind november begin december iemand die in ons huis op hem zou willen passen. (Overijssel) Wij gaan dan met de hele familie naar Senegal toe namelijk, normaal logeert hij bij mijn ouders, maar aangezien die dus meegaan wordt het dus zoeken geblazen voor ons!

Rimpel is als een kindje voor ons en we zoeken dan ook iemand die echt gek is met honden en bij ons in huis voor hem wil zorgen.
Hij is hier het best op zijn plek.
Rimpel vergt niet veel verzorging, alleen met uitlaten moet hij aangelijnd en absoluut uit de buurt van andere honden worden gehouden! Hij is al meerder malen gegrepen en dat is niet leuk.
Rimpel kan niet al te best met ander honden, of eigenlijk omgekeerd...hihihihi andere honden moeten niets van hem hebben!

Ons huis staat geheel tot je beschikking, we wonen momenteel nog op een flat maar het kan zijn dat we tegen die tijd in een eengezinswoning wonen. Rimpel kan prima een uur of 4-6 alleen zijn per dag en is ook heel erg flexibel met zijn uitlaattijden. Mijn vriend draait ploegendiensten dus hij is gewend dat hij niet op gezette tijden loopt.

Rimpel is een echte huishond die het liefst de hele dag op de bank ligt te slapen...hihihih!

Natuurlijk betalen wij je/jullie! Ook eventuele reiskosten worden vergoedt! Graag zouden we van te voren wel een paar keer contact hebben met elkaar om te zien of het klikt!

Het is de bedoeling dat we iedere dag even bellen om te vragen hoe het gaat, dus als je dat niet leuk vindt of het gevoel hebt dat we je controleren dan reageer maar niet hihihih, hier hebben we namelijk ervaring mee! Wij willen gewoon graag weten hoe het gaat en blijven iedere dag graag op de hoogte!

Rimpel is in huis een makkelijke hond maar buiten kan hij behoorlijk trekken, iemand die instabiel is wordt dus niet wat. Hij is behoorlijk sterk! We lopen momenteel extra trainingen met hem omdat hij door de bijtincidenten met andere honden nogal angstig is geworden naar plostelingen bewegingen en dergelijke! We hopen natuurlijk dat hij buiten ook wat rustiger zal worden door de trainingen.

Wij zoeken dus iemand die gek is met honden en het liefst iemand hier uit de buurt die de komende tijd eens langs kan komen. Kennis van het ras is natuurlijk ook belangrijk!

Reageren mag hier op het forum of via mail!

Groetjes Hilje, Robin en Rimpel
miranda

Re: Oppas in ons huis voor november/december, 2 weken

Ongelezen bericht door miranda »

mercedes2803 schreef: Het is de bedoeling dat we iedere dag even bellen om te vragen hoe het gaat, dus als je dat niet leuk vindt of het gevoel hebt dat we je controleren dan reageer maar niet hihihih, hier hebben we namelijk ervaring mee! Wij willen gewoon graag weten hoe het gaat en blijven iedere dag graag op de hoogte!
Groetjes Hilje, Robin en Rimpel
Hoi Hilje
Ik hoop dat je iemand vind.

En bovenstaande quote daar heb je helemaal gelijk in hoor.
Mijn nicht is komende week hier de hondenoppas en ook wij bellen iedere dag om te horen hoe het met die twee van ons gaat.
En inderdaad dat is niet controleren maar gewoon van je wilt weten hoe en wat.
cane corso
Zeer actief

Ongelezen bericht door cane corso »

Ik vindt het heel jammer dat de hond niet met andere honden kan want hier zitten natuurlijk alleen maar mensen met honden.
En ik zou het niet erg vinden als je iedere dag zou bellen je hebt helmaal groot gelijk hoor.
En je bent er in iedergeval vroeg bij dus je zal best iemand vinden.
Groetjes van Deborah, Spiky en Alonso.
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Idd, dat bellen dat vind ik niet meer dan normaal, maar vorig jaar september zijn we met de hele familie een weekendje naar Texel geweest en de oppas van toen (kennisen die nu geen kennissen meer zijn hihihi) begonnen de laatste dag ineens lullig te doen dat ik belde...dat ik ze aan het controleren was, dat meerdere mensen (haar schoonouders) het maar raar vonden dat we iedere keer belden en dat dat niet normaal was...Ik was woest! maar heb me ingehoudne omdat zij Rimpeltje nog bij zich hadden!
Rimpel heeft het er prima gehad hoor, maar ik was toch wel pisnijdig dus daar gaat ie nooooit meer heen! Ik heb haar dat ook verteld en ze wist van te voren dat ik iedere dag zou bellen, dus het sloeg nog nergens op ook! Maar oke...ik heb me daar toen al over op lopen te vreten van hier tot Tokio dus laat ik dat maar niet weer doen hihihihi!

Tja, hij kan inderdaad niet echt goed met andere honden, en dat is jammer! Maar ik hoop dat we iemand vinden! Als ze wel een hond hebben hoeft dat geen probleem te zijn, maar dan wel eerst kijken hoe het gaat he?! hihihihi En die mogen ze dan ook gerust meenemen, het kan dus wel, maar is gewoon even afwachten he?!

Groetjes Hilje
shinkai
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door shinkai »

Hoi Hilje,

Hoop dat je iemand vindt en met een goed gevoel weg kan gaan. Is idd jammer dat hij niet met andere honden kan. Wij gaan dit jaar ook zonder honden op vakantie is de eerste keer in 5 jaar. Verheug me er heel erg op. ze blijven bij mijn vriendin, zij kent ze erg goed. Mocht het toch om de een of andere reden niet gaan tussen de honden. Gaan ze naar mijn ouders toe. Vorige jaar zijn we naar Texel geweest en ging het ook prima tussen de honden. Ze weet ook dat ik zal bellen niet iedere dag omdat we met een groot tijds verschil zitten.
Melanie en de peitjes
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
kooikerhondje
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kooikerhondje

Ongelezen bericht door kooikerhondje »

Kun je niets bij de Sharpei club ( vereniging) bereiken.
Oproep in het Gastenboek bv
Bij de Kooikerhondjes kun je dit aangeven bij het bestuur.
De persoon die de bemiddeling doet bij de pups of overplaatshondje
kijkt danrond of ze nog adresjes heeft.
Je krijgt dan wel iemand in huis die gek op het ras is.
Tiny
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Het zou makkelijker zijn wanneer Rimpel uit logeren kon i.p.v. dat hij thuis moet blijven. Dan is een oppas wat makkelijker geregeld. Voor mij is het onmogelijk om twee weken in een ander huis + andere omgeving te wonen, omdat ik hier toch ook mijn verplichtingen heb. Maar als Rimpel tegen hier bij ons zou kunnen logeren is het prima. Dus als je dat ziet zitten hoor ik het wel.

Groetjes, Annemieke
Wendy!
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wendy! »

Het is dat hij niet met andere honden kan, anders zou ik het wel willen doen. Maar ik zou dan wel mijn eigen honden meenemen, en dat kan dus helaas niet...
Groetjes Wendy en Vonya.
In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”