Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Welke brok is nou nog wel goed?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

dagmar88
Zeer actief

Re: Welke brok is nou nog wel goed?

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Boutje schreef:Wat ik vervelend vind aan brok is dat je langzaam moet overschakelen, dat ze er aan moeten wennen, dat ze bij veranderignen of te snel voerschakelen diarhee krijgen of slecht eten of....
Is hier met honden met een gezonde spijsvertering nooit een probleem geweest.
Als ze in de aanbieding zijn heb ik kilozakjes van verschillende merken en smaken, krijgen ze elke dag wat anders.

Met de patiëntjes was het een ramp ja. Vooral als de samenstelling opeens veranderd was.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

dagmar88 schreef:
Boutje schreef:Wat ik vervelend vind aan brok is dat je langzaam moet overschakelen, dat ze er aan moeten wennen, dat ze bij veranderignen of te snel voerschakelen diarhee krijgen of slecht eten of....
Is hier met honden met een gezonde spijsvertering nooit een probleem geweest.
Als ze in de aanbieding zijn heb ik kilozakjes van verschillende merken en smaken, krijgen ze elke dag wat anders.

Met de patiëntjes was het een ramp ja. Vooral als de samenstelling opeens veranderd was.
Inderdaad hier ook nooit moeten mengen met wisselen
Charlie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Charlie »

Terry schreef:Of het goed is,weet ik niet maar Loesje krijgt Platinum. Is er in 3 smaken en gestoomd vlees. Van KVV (Smuldier) werd ze steeds ziek. Nou kwam dat uit Nederland en kan best onderweg ontdooid zijn geweest en weer bevroren. Daarnaast krijgt ze zo af en toe een kippenpoot, konijn of kwartel rauw.
De brokken vindt ze heerlijk dat eet ze eerder dan het vlees.
Idd platinum lustten ze hier ook heel graag.
Toentertijd was het moeilijk te verkrijgen alleen via webshop in Duitsland. Dus was 1 van de redenen om het niet meer te bestellen, moest zo lang van te voren plannen wanneer het te bestellen (plannen is niet zo mijn sterkste eigenschap hihi) Maar tegenwoordig kun je het op veel meer plekken bestellen (NL).
Onze hond werd er te dik van, ook al gaf ik het minimum. .... Als jouw hond wat moet aankomen, dan is natuurlijk wel een plus.
Je kunt ook proefpakketjes bij ze bestellen (maar dat is wel via die site in duitsland).
Groetjes Charlie

Afbeelding
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Charlie schreef:
Terry schreef:Of het goed is,weet ik niet maar Loesje krijgt Platinum. Is er in 3 smaken en gestoomd vlees. Van KVV (Smuldier) werd ze steeds ziek. Nou kwam dat uit Nederland en kan best onderweg ontdooid zijn geweest en weer bevroren. Daarnaast krijgt ze zo af en toe een kippenpoot, konijn of kwartel rauw.
De brokken vindt ze heerlijk dat eet ze eerder dan het vlees.
Idd platinum lustten ze hier ook heel graag.
Toentertijd was het moeilijk te verkrijgen alleen via webshop in Duitsland. Dus was 1 van de redenen om het niet meer te bestellen, moest zo lang van te voren plannen wanneer het te bestellen (plannen is niet zo mijn sterkste eigenschap hihi) Maar tegenwoordig kun je het op veel meer plekken bestellen (NL).
Onze hond werd er te dik van, ook al gaf ik het minimum. .... Als jouw hond wat moet aankomen, dan is natuurlijk wel een plus.
Je kunt ook proefpakketjes bij ze bestellen (maar dat is wel via die site in duitsland).
Cyntha kreeg op het eind van haar leven Platinum Iberico & Greens. Dat bestelde ik altijd via de webshop van food4pets.be . Daar is het nu nog steeds verkrijgbaar zie ik.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”