Een selectie van de foto's die ik heb gemaakt:

Moderator: moderatorteam
Jij ook al? Wat gek...sirene schreef:Ahhh, geweldigben helemaal verliefd.
Dat snap ik. Mocht je die in groot formaat willen hebben hoor ik het wel.sirene schreef:Ben heel blij met die prachtige foto's van Ren ook
Fabiola17 schreef:![]()
Ik moet nu acuut naar de tandarts!
Misschien dat het iets opbleekt door de zon van de zomer, maar ik denk dat dat wel zo zal blijven. Toch, Sirene?M@rijke schreef:Wat zijn ze leuk , ik ben verliefd of Ren , hou hij die gouden haartjes of verkleurt dat nog?
Ik ook, vooral Ren met dat truitjeGollum schreef:Ohhh, ik ben verliefd op Ren en Cacao
Jaaa, dat truitje! Echt te schattig!Maryanne schreef:Ik ook, vooral Ren met dat truitjeGollum schreef:Ohhh, ik ben verliefd op Ren en Cacao
Oké dat klinkt logisch ik zou dan een mutsje opzetten van de zomerLongFields schreef:Misschien dat het iets opbleekt door de zon van de zomer, maar ik denk dat dat wel zo zal blijven. Toch, Sirene?M@rijke schreef:Wat zijn ze leuk , ik ben verliefd of Ren , hou hij die gouden haartjes of verkleurt dat nog?
Ze waren voor het eerst boven in de puppyspeeltuin en daar was het wat kouder dan beneden in de woonkamer. Dus Ren had het koud. Gelukkig had Sirene een mooie kersttrui voor hem en hij vond het wel heel fijn geloof ik.Maryanne schreef:Ik ook, vooral Ren met dat truitjeGollum schreef:Ohhh, ik ben verliefd op Ren en Cacao
Er zijn er nog 2 beschikbaar volgens mij...laeken schreef:Ik blijf en nu zelfs nog meer op de mooie black en tan pup. Die zou de mijne worden als ik er een mocht kiezen.
Ik kies pas als ze 6 weken oud zijn, eerder is ook niet de bedoeling. Begin wel langzaam aan wat voorkeur te ontwikkelen voor een deel van de pups.S@ndr@ schreef:Ze zijn prachtig, echt hondjes al, heb je al een keuze in gedachte of wil je er nog even mee wachten
Klopt, alle teefjes zijn niet zwart, de reutjes juist wel. En natuurlijk de meest bijzondere reu die in alles uniek is: Ren.Heavy schreef:die eerste foto is dat reu en teef?
Oh nee ik zie het al geen reu in die kleur![]()
Lijkt erg op Heavy
Moja absoluut, Arena is juist heel grof gebouwd en heeft ook een bijpassende grove kop.Nanna schreef:Ik vind die sable teefjes het mooist. Die hebben ook fijne kopjes.
De blondjes zien er ook redelijk hetzelfde uit als Mechelaar- of Laekense Herderpups op dezelfde leeftijd.Heavy schreef: Lijkt erg op Heavy