Moderator: moderatorteam
Klopt, chocolade met caramel, daar ben ik allebei dol op.Nanna schreef:Ach, het sukkelaatje![]()
Veel plezier en voorpret!
Ja, ik weet het zeker. Die oogjes worden nog lichtbruin in de komende weken trouwens. Dat gedonder zal bij haar wel mee gaan vallen vermoed ik, je had de anderen moeten zien...bram en thijs schreef:Weet je het zeker, heb je z'n oogjes goed bekeken? Daar krijg je gedonder mee
Ik ga voor je duimen, heel veel geluk met je dametjeLongFields schreef:Ja, ik weet het zeker. Die oogjes worden nog lichtbruin in de komende weken trouwens. Dat gedonder zal bij haar wel mee gaan vallen vermoed ik, je had de anderen moeten zien...bram en thijs schreef:Weet je het zeker, heb je d'r oogjes goed bekeken? Daar krijg je gedonder mee
Had ik weer gelijk net als bij MojoLongFields schreef:Cacao.Maryanne schreef:Super!!Is dat Stip of Cacao?
Ik ben ook helemaal blij vandaag!sirene schreef:![]()
![]()
Echt superleuk! Churandy vindt van ook. Kan ie zijn vriendinnetje vaak zien.
Ik ben wel wat gewend hoor, met een teef als Tapas in huis.bram en thijs schreef:Ik ga voor je duimen, heel veel geluk met je dametjeLongFields schreef:Ja, ik weet het zeker. Die oogjes worden nog lichtbruin in de komende weken trouwens. Dat gedonder zal bij haar wel mee gaan vallen vermoed ik, je had de anderen moeten zien...bram en thijs schreef:Weet je het zeker, heb je d'r oogjes goed bekeken? Daar krijg je gedonder mee
Omdat ik denk dat zij qua karakter het best past bij zowel Mojo als Tapas.Nanna schreef:Ben benieuwd waarom je keus op deze is gevallen?
Ja, ik was er door mijn bezoek van dinsdag al bijna helemaal zeker van, vandaag zijn we met de pups naar buiten geweest in de bolderkar en hebben ze voor het eerst een grasveldje in de buurt verkent en daar deed ze het (net als de anderen) prima, dus toen wist ik het zeker. Kun je wel langer wachten met kiezen maar voor de andere belangstellenden is het wel zo fijn dat ze weten waar ze aan toe zijn. Hebben zij ook rustig de tijd de knoop door te hakken.Jion schreef:Haaaa je was er al uit; goeie keuze en wat leuk dat we haar hier kunnen blijven volgen!
Ja, precies.maart schreef:Leuk, inderdaad eentje om elke dag dankjewel tegen te zeggen
Het is inderdaad een kwestie geweest van goed overwegen van waar je je huidige honden een plezier mee doet. Voor Tapas zou een pittige reu wel gekund hebben, voor Mojo zou een pittige teef dan weer geen probleem zijn geweest denk ik.Tamara81 schreef: Klinkt als een goede en weloverwogen keuze om voor Kiitos te gaan. Lijkt me best lastig kiezen als je twee honden thuis hebt. Zo te horen gaat ze goed in de roedel passen.