Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gefeliciteerd met je prachtige meisje
Wat heb je het geweldig mooi afgewogen voor je andere honden!
Nog even de laatste loodjes met wachten... alvast heel veel plezier.
Weer bedankt voor zo veel leuke reacties, en voor de complimenten over haar naam!
nelleke schreef:Waar keek jij naar?
Dat kun je hier lezen:
LongFields schreef:
Nanna schreef:Ben benieuwd waarom je keus op deze is gevallen?
Omdat ik denk dat zij qua karakter het best past bij zowel Mojo als Tapas.
Voor Tapas wil ik er geen hele pittige en ondernemende teef bij want ik vermoed dat ze dat niet gaat trekken als de pup eenmaal volwassen is.
Voor Mojo wil ik er geen reu bij die hem overklast, omdat Mojo nogal een watje is en volle reuen best spannend vindt als ze erg zelfverzekerd zijn.
Dan is het een kwestie van heel goed kijken hoe de pups zich gedragen en op basis daarvan en van de info van de fokker gaan afstrepen. Daarna was de keus gemakkelijk gemaakt.
Cacao/Kiitos is een teefje dat bedachtzaam is, geen rouwdouwer, ze is behoedzaam maar niet bang, als ze schrikt herstelt ze erg snel. Ze is dol op mensen, houdt erg van op schoot zitten en is ook prima te porren voor spel. De andere 2 teefjes zijn wat brutaler, wat drukker en komen feller over. De reutjes zijn alle 3 lekker brutaal en vrij, en erg zeker van zichzelf.
Dennenappel schreef:
Wat heb je het geweldig mooi afgewogen voor je andere honden!
Dank je wel. Ik vind dat erg belangrijk, want de pup die er komt voor mijn plezier moet niet het plezier van mijn huidige honden komen vergallen. Zij moeten zich er ook lekker bij voelen als ze er eenmaal is. Kleine moeite vind ik om daarom niet te kiezen voor een bepaald kleurtje of om te selecteren op uiterlijk, maar om ze beter te leren kennen en hun karaktertjes te bekijken om te zien wat voor je gevoel het best passende pupje is.
Je eigen plezier staat natuurlijk ook niet helemaal los van het plezier van je andere honden Kan me je keuze daarom prima voorstellen en hoop haar gauw te mogen bewonderen!
Gos schreef:
Je eigen plezier staat natuurlijk ook niet helemaal los van het plezier van je andere honden Kan me je keuze daarom prima voorstellen en hoop haar gauw te mogen bewonderen!
Dat is absoluut waar.
Je gaat haar ongetwijfeld zien als ze eenmaal bij ons woont, komt goed!
miriam schreef:Wat leuk dat je je keuze al gemaakt hebt, gefeliciteerd .
Ik was er voor gisteren al vrij zeker van, maar gisteren heeft de doorslag gegeven door hoe alle pups waren tijdens het uitstapje met de bolderkar naar het veld in de buurt. Toen vielen de laatste puzzelstukjes precies op zijn plek en kon ik van 3 potentiële kandidaten terug naar 1.