Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenrek in auto
Moderator: moderatorteam
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Hondenrek in auto
Heeft er iemand ervaring met zo'n universeel hondenrek voor in de auto?
Lou zit altijd op de achterbank, maar is een vreselijke jatter. Ik zat te denken om zo'n rek tussen achterbank en achterbak te plaatsen zodat ik in ieder geval 1 plek in de auto heb waar ik eetbare dingen kan laten liggen als zij ook in de auto zit.
Ik zie alleen veel verschillende rekken in veel verschillende prijscategorieën.
Lou zit altijd op de achterbank, maar is een vreselijke jatter. Ik zat te denken om zo'n rek tussen achterbank en achterbak te plaatsen zodat ik in ieder geval 1 plek in de auto heb waar ik eetbare dingen kan laten liggen als zij ook in de auto zit.
Ik zie alleen veel verschillende rekken in veel verschillende prijscategorieën.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Re: Hondenrek in auto
Mijn ervaring met dit soort rekken is in ieder geval dat ze die met gemak om krijgen:

Ik zou denk ik aan zoiets denken als je iets universeels wilt: https://www.schecker.nl/car-barrier-aut ... hopping-nl

Ik zou denk ik aan zoiets denken als je iets universeels wilt: https://www.schecker.nl/car-barrier-aut ... hopping-nl
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Jackira
- Zeer actief
Een universeel rek was bij mij geen succes want dat bleef nooit goed vast zitten. Ik heb er nu een die gemaakt is voor het merk auto. Zo'n half rek voor het open stuk boven de achterbank. (Opel Vectra station) En die past precies en is met schroeven vast te zetten dus gaat niet los. Is veel steviger. In geval van nood kan ik de leuning van de achterbank naar beneden doen zodat ze onder het rek door kunnen.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Ik heb dit rek ook omdat het verplicht is hier in Spanje en mijn honden blijven er netjes achter. Voor mijn auto is het wat aan de smalle kant, dus als ze echt zouden willen, zouden ze er wel tussendoor kunnen.Suuz! schreef:Mijn ervaring met dit soort rekken is in ieder geval dat ze die met gemak om krijgen:
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
KnapDeDiana schreef: Ik heb dit rek ook omdat het verplicht is hier in Spanje en mijn honden blijven er netjes achter. Voor mijn auto is het wat aan de smalle kant, dus als ze echt zouden willen, zouden ze er wel tussendoor kunnen.

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Ik heb het echt superstrak gezet, ze krijgen het niet zomaar om. En ik heb ook uiterst brave hondjesSuuz! schreef:KnapDeDiana schreef: Ik heb dit rek ook omdat het verplicht is hier in Spanje en mijn honden blijven er netjes achter. Voor mijn auto is het wat aan de smalle kant, dus als ze echt zouden willen, zouden ze er wel tussendoor kunnen., die van mij die wisten heel snel dat ze maar een beetje tegen de pootjes hoefde te rammelen en dan viel dat ding om...waarop ze weer op de achterbank kropen...

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Die universele zoals hierboven zijn waardeloos bij een beetje creatieve hond. Die van roadmaster is wel top. Scheelt ook dat je geen poten op de grond hebt staan dus scheelt ook in ruimte. Je moet alleen wel hoofdsteunen achterin hebben.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- dre
- Zeer actief
Ik had ook een roadmaster in mijn station, erg fijn, maar ik had wel (een aantal keer, want wordt wel losser steeds) een sterke kerel nodig om hem strak genoeg tegen het dak te zetten dat hij nergens meer heen kon 

- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wij hebben deze ook in de Ford focus station. Oerdegelijk!Kells schreef:Wij hebben deze van Zooplus tussen de voorstoelen en achterbank. Heel stevig is het niet, maar het voldoet. Minpuntje is dat ze er nog onderdoor kunnen, maar op de achterbank zal je daar geen last van hebben. Mijnheer Kells is handig en heeft zelf een rek gemaakt tussen de achterbank en kofferbak. Het ding zit vast in de gaten van de hoofdsteunen.
Enige minpuntje is dat het er niet zo één, twee, drie uit te halen is.

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Ik weet 't niet. Die olifanten van mij zaten hier klem achter maar ik denk dat Lou daar linksom, rechtsom, tussendoor of onderdoor gaat en gniffelend de boel zit op te vretenSuuz! schreef:Mijn ervaring met dit soort rekken is in ieder geval dat ze die met gemak om krijgen: